Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Trendovi u cjeloživotnom obrazovanju

Edukacije kao jedna od glavnih stupova cjeloživotnog obrazovanja sve više postaju dijelom suvremenog života.

Edukacije kao jedna od glavnih stupova cjeloživotnog obrazovanja sve više postaju dijelom suvremenog života. Bez obzira na to, još uvijek postoje mnogi koji nisu usavršavali svoja znanja i vještine niti na jednoj edukaciji, gotovo trećina ispitanika. Tako govore podaci ankete koju je s čak 1105 ispitanika proveo Luka Kobeščak, poduzetnik i vodeći domaći stručnjak za Excel kroz čije je edukacije prošlo više od 30.000 ljudi.

Više od polovice ispitanika bilo je na 1 do 3 edukacije ove godine

Prema prikupljenim podacima na uzorku od 1105 ispitanika proizlazi da njih čak 29% nije prisustvovalo nijednoj edukaciji ove godine. Najviše ispitanika bilo je na 1 do 3 edukacije (52%), između 4 i 5 edukacija odslušalo je 7%, a na 5 ili više edukacija bilo je 12% ispitanika. Postoje besplatne edukacije kao i one koje se plaćaju. Prema Kobeščakovom istraživanju najviše ispitanika, neovisno o spolu, za edukaciju je spremno izdvojiti od 0 do 100 eura. Kad je riječ o edukacijama skupljim od 200 eura žene su u većem postotku od muškaraca spremne odvojiti takav iznos (9,47% – 3%).

Zanimljivo, kad je riječ o dobnoj strukturi povezanoj sa spolom vidljivo je da su muškarci u dobi od 20-45 godina spremniji više uložiti od onih koji imaju od 45-65 godina. Kod žena je situacija obrnuta, žene između 46 i 65 godina spremnije su uložiti više u svoje znanje i vještine od onih između 20 i 45 godina.

Online i predavanje uživo dobitna su kombinacija

Građanima Hrvatske najbitniji faktor u izboru edukacije je dostupnost materijala i knjiga te mogućnost da kasnije mogu sami odraditi edukaciju (91%). U posljednje vrijeme u svijetu su sve popularnije online edukacije. Međutim, tijesnom relativnom većinom ispitanici ovog istraživanja odabrali su kombinaciju online i uživo pohađanja edukacije (31%). 28% ispitanih odabralo je čistu online edukaciju, a njih 22,63% predavanja uživo. Na začelju s 12% su oni koji su odabrali učenje putem snimljenih video lekcija i oni koji preferiraju jednodnevne seminare (1%).

Žene više vole online edukacije, muškarci uživo

Ako podatke o vrsti edukacija promatramo iz vizure dvaju spolova kod žena je redoslijed sljedeći: Kombinacija online i uživo (30,88%), online edukacija (29,41%), predavanje uživo (21,32%), učenje putem video lekcija (10,29%). Kod muškaraca su redoslijed i postoci nešto drugačiji. U vodstvu su edukacije online i uživo 31,48%, slijede predavanja uživo 25,93%, online edukacije (24,07%) i na učenje putem video lekcija (16,67%)

Idealno dnevno vrijeme provedeno na edukaciji od 1,5 do 2 sata

Kad je riječ o vremenskom trajanju edukacije svakog dana ispitanici dominantno biraju vremenski okvir od 1,5 do 2 sata (47,89%), zatim 45 min do 1 sata (23,16%), 2-4 sata (18,95%) i 4-6 sati (10%). Iz ovoga proizlazi da građani Hrvatske ne vole jednodnevne edukacije i žele više dana po kraći broj sati 67,89% ispitanika je izjavilo da im nije bitno da je edukacija unutar radnog vremena što znači da su ljudi spremni izdvojiti slobodno vrijeme za dodatno educiranje. Čak 62,26% ispitanika edukacije plaća “iz svog džepa” nasuprot 25,79% onih kojima troškove podmiruju tvrtke.

Žene se više educiraju od muškaraca

Po podacima ankete, od 10 muškaraca njih 4 se educira s minimalno jednom edukacijom godišnje. Kod žena je ta brojka veća: od 10 žena njih 6 prođe minimalno jednu edukaciju godišnje. Što se tiče učestalosti pohađanja edukacija u ovisnosti o životnoj dobi najviše su tome skloni oni između 30 i 45 godina, a zatim slijede dobne skupine od 45-60 i 20 do 30. Oko edukacija vikendom rezultati podijeljeni – 53,68% ispitanika je odgovorilo da ne želi pohađati edukacije vikendom, a 46,32 da želi.


Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.