Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Trendovi u zabavnoj industriji i medijima

Zid poslovnog uspjeha
Zid poslovnog uspjeha

Prema PwC-ovom izvješću Global entertainment and media outlook 2016–2020 u idućih će pet godina ukupni svjetski prihod od zabavne industrije i medija porasti po složenoj godišnjoj stopi rasta (CAGR) od 4,4 % s 1,72 bilijuna dolara u 2015. na 2,14 bilijuna dolara u 2020.

Riječ je o padu u odnosu na prošlogodišnji rast prihoda sektora od 5,5 %, a trend zaostajanja za ukupnim globalnim gospodarskim rastom nastavit će se idućih pet godina. No detaljnija analiza otvara drugačiju perspektivu. Zabavna industrija i mediji dinamičan su i raznolik sektor sa stabilnim i održivim rastom. Iako taj snažan skupni rast nije jednako podijeljen među svim sudionicima u sektoru, zavidan rast i prilike mogu se pronaći u mnogim dijelovima sektora. Drastično usporavanje u nekim područjima i potpuni zastoj u drugima prisutni su istodobno s nevjerojatnim širenjem u popularnim zemljama, regijama i sektorima, čime se stvara globalni medijski krajolik obilježen promjenama u raznim aspektima.

U 36 od 54 zemlje koje su obuhvaćene PwC-ovim izvješćem, potrošnja na zabavnu industriju i medije bilježi brži rast od BDP-a i to često za više od 50%. Venezuela se nalazi na samom vrhu tog popisa jer je vrlo vjerojatno da će 2016. godine rast potrošnje na zabavnu industriju i medije biti brži od rasta BDP-a za 14 postotnih bodova. Mnoga najnapučenija tržišta zabavne industrije i medija, uključujući Brazil, Pakistan i Nigeriju, također će bilježiti usporedivo veće stope rasta u zabavnoj industriji i medijima.

Istraživanjem je utvrđeno i pet ključnih promjena koje se odvijaju u pet dimenzija zabavne industrije i medija: demografiji, konkurenciji, potrošnji, geografiji i poslovnim modelima.

  1. promjena – Demografija: fokus na mlade potrošače
  2. promjena – Konkurencija: sadržaj je i dalje glavni
  3. promjena – Potrošnja: sreća koju donose paketi
  4. promjena – Geografija: tržišta rasta
  5. promjena – Poslovni modeli: transformacija s povjerenjem


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.