Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Trgovci, želite li bolju zaradu ponudite novo iskustvo ili uzbuđenje kupovine kupcima

Maloprodajni trgovci se trebaju zapitati ‘kako možemo kupovinu učiniti zabavnom i uzbudljivom’ i ‘kako mogu navesti svoje najbolje klijente da troše više fokusiranjem njihove tjedne kupovine u mojoj trgovini’.

Maloprodajni trgovci se trebaju zapitati ‘kako možemo kupovinu učiniti zabavnom i uzbudljivom’ i ‘kako mogu navesti svoje najbolje klijente da troše više fokusiranjem njihove tjedne kupovine u mojoj trgovini'.

Gledajući naprijed u 2012. godinu, maloprodaja će, posebno u industriji hrane u cijelom svijetu, biti pod sve većim pritiskom da povećava svoje poslovanje i poveća svoj udio u tržištu. To će biti težak izazov, jer su previđanja za industrijski rast i dalje pesimistična.

Jedan od najvećih izazova s kojim će se maloprodaja suočiti tijekom teške gospodarske klime je da će kupci više trošiti na slabije vlastite tržišne marke roba i proizvoda. Maloprodaja s velikim postotkom prodaje izvan prehrane također nalazi da prodaja robe s velikom maržom postaje veći izazov posebno s rastom online maloprodaje s popustom kao što je Amazon. Prema istraživanju koje su proveli stručnjaci za maloprodaju mješovite robe IGD online, prodaja mješovite robe u Velikoj Britaniji će se nastaviti povećavati za 14% do 2016. godine, što je rast sa ukupno šest milijardi funti u 2011. godini na 11 milijardi funti do 2016. godine.

Tijekom tog vremena, kupci će također više posjećivati više kanala i pridavati više pažnji kako bi dobili najbolje ponude i cijene, a primjer toga se može vidjeti kroz uspjeh internetskih stranica za kolektivnu kupnju. Zbog tih trendova, maloprodaja će morati više raditi da zadrži i poveća prodaju svojih velikih kupaca.

U tom okruženju s velikom konkurencijom, poticanje kupaca da troše više kod vas a manje kod konkurencije je također važan cilj za maloprodajne trgovce u cijelom svijetu.

Kako se onda to može postići? Tri načina za povećanje maloprodaje su sljedeća:

1)  Povećanjem učestalosti kupca

2)  Privlačenjem novih kupaca

3)  Poticanjem postojećih kupaca na veću potrošnju

S tim na umu, maloprodajni trgovci moraju tražiti nove načine djelovanja jer namjena troška za marketing sniženju cijena može utjecati na marže maloprodajnih trgovaca. Tradicionalni trošak za marketing ne čini puno za usmjeravanje na one ‘najbolje’ kupce koji čine oko 20% baze klijenata većine maloprodajnih trgovaca, ali će puno doprinijeti ukupnom prometu.

E-trgovina će stoga još veći pritisak staviti na fizički maloprodajni sektor. Sve će više prodaje hrane biti preko interneta, osim ako maloprodajni trgovci ne daju kupcima razlog da posjete trgovine, taj će se trend nastaviti i često je ireverzibilan. Maloprodajni trgovci se trebaju zapitati ‘kako možemo kupovinu učiniti zabavnom i uzbudljivom’ i ‘kako mogu navesti svoje najbolje klijente da troše više fokusiranjem njihove tjedne kupovine u mojoj trgovini’.

Oni maloprodajni trgovci koji ponude iskustvo ili uzbuđenje za svoje kupce će imati koristi. Mnogi sada pokušavaju promijeniti iskustvo kupovine ulaganjem u restorane ili dodavanjem kafića zbog veće udobnosti, mnogi maloprodajni trgovci su pronašli dobit u uslugama koje ne spadaju pod mješovitu robu, kao što su osiguranje ili bankarstvo.

Također trebamo imati na umu da nove tehnologije donose udobnost, vrijeme i transparentnost novca kupcima, stoga je sve važnije tražiti nove kanale za marketing – koji će uključivati mobilne aplikacije i aplikacije za pametne telefone. Neke od najboljih aplikacija donose korist klijentima, uključujući praćenje dostave proizvoda, mogućnost dešifriranja cijena i dobivanje inspirirajućih ideja.

Diskonti s niskom cijenom svaki dan (EDLP) će također nastaviti zadirati u tradicionalni sektor maloprodaje, jer će kupci koji sve više paze na cijenu nastaviti tražiti najbolje ponude.

PROMO TCC grupa


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.