Recentno Best Buy Award istraživanje za godinu 2012/2013 pokazuje kako je hrvatskim građanima Konzum primjer i pojam za najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj.
U ovom istraživanju, hrvatskim građanima, korisnicima interneta, postavljeno je putem web ankete sljedeće pitanje: “Navedite molimo naziv proizvoda ili usluge, proizvođača ili davatelja usluga koji po Vašem osobnom iskustvu i mišljenju u Hrvatskoj nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. To može biti bilo koji proizvod ili usluga. Jednako tako, to može biti domaća ili inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo kojeg sektora gospodarstva.
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima kod ovog pitanja odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom. Na ovo ključno pitanje, najveći broj ispitanika naveo je: “Konzum” – 10% ispitanika. Na drugom mjestu, s 8% navoda smjestio se “K Plus”.
Predmetno istraživanje provela je švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association, na uzorku od 1.200 ispitanika – građana hrvatske, korisnika interneta – isključivo starijih od 15 godina metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – DEEP Mind Awareness).Ovim rezultatom, Konzum se potvrdio kao vodeći gospodarski subjekt najboljeg omjera cijene i kvalitete u ovome trenutku u Hrvatskoj – općenito.
Uz ovaj izvanredan rezultat ove posebne Best Buy Award nadkategorije, Konzum je podsjećamo, u nekoliko Best Buy Award istraživanja provedenih tijekom proteklih mjeseci na različitim uzorcima ispitanika, od strane različitih istraživačkih kuća osvojio najveći broj glasova ispitanika u cijelom nizu ključnih kategorija.