U prepunoj Gold Class dvorani finalisti su hrabro stali pred stručni žiri kako bi im prezentirali svoj dvomjesečni rad.
Stručni žiri kojeg su činili: Mia Pećina, voditeljica marketinga i prodaje Blitz CineStara, Ivan Pakozdi, izvršni direktor Millenium promocije, agencije za odnose s javnošću te Mirna Čorić, pročelnica katedre za marketing i menadžment Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment, na temelju cjelokupnog rada, angažmana i finalnog nastupa odlučio je koji od kandidata je dobitnik cjelovite stipendije koja pokriva sve troškove studija, a tko jednogodišnje školarine.
Petra Čolak, Ena Zimolo i Doris Mucak istaknule su se svojom kreativnošću i domišljatošću kako tijekom same kampanje tako i na finalnom intervju i time osvojili punu stipendiju za cjeloviti preddiplomski studij „Mediji i kultura društva“, odnosno diplomski studiji „Odnosi s javnostima“. „Zahvaljujući prilici koju su nam pružili CineStar i Bernays omogućeno nam je da vlastitim trudom i voljom sami sebi osiguramo profesionalni razvoj i pružimo si temelje za budućnost. Tijekom ova dva mjeseca koliko je trajao natječaj potporu su nam pružali i brojni prijatelji i upravo zahvaljujući njihovoj pomoći uspjeli smo doći do finala gdje smo pred stručnim žirijem pokazali tu silnu želju za studiranjem. Njihova pitanja nisu bila jednostavna, no svatko je od nas uspio predstaviti se upravo onako kako smo zamislili i vjerujem da nitko neće ostati tužan.“, istaknula je Petra Čolak. Da nisu razočarani, to su potvrdili i Maro Alavanja i Brunela Marija Rajilić koji su osvojili jednogodišnje školarine. Svi finalisti pokazali su izniman angažman, te ono najbitnije kvalitete, koje posjeduje svaki dobar PR stručnjak.
Sredinom svibnja Blitz-CineStar, najveći kinoprikazivač u regiji i Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment pokrenuli su nagradni natječaj „U CineStaru uživaj, na Bernaysu studiraj!“ putem kojeg se dodijelilo ukupno pet stipendija za preddiplomski i diplomski studij u vrijednosti od 300 tisuća kuna. Zahvaljujući ovom natječaju, kandidati su imali priliku spojiti ugodno s korisnim, odnosno uživali su u najnovijim blockbusterima te su se okušali u rješavanju komunikacijskih zadataka koji su stavljeni pred njih. Upornošću i maštovitošću kandidati su imali priliku osigurati si vrhunsko besplatno obrazovanje na vodećoj hrvatskoj visokoobrazovnoj instituciji u području komunikacijskog menadžmenta.
