Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Tube Tuhelj, prva Tube instalacija u Hrvatskoj

Terme Tuhelj novom Kids zonom u hotelu Well postale su dio globalnog umjetničkog trenda, upotpunile su obiteljske sadržaje i podarile im novu dimenziju te u priču uključile lokalne proizvođače.

Terme Tuhelj novom Kids zonom u hotelu Well postale su dio globalnog umjetničkog trenda, upotpunile su obiteljske sadržaje i podarile im novu dimenziju te u priču uključile lokalne proizvođače. Ovom neobičnom atraktivnom igraonicom smještenom između recepcije i hotelskog restorana Lati, dominira interaktivna umjetnička instalacija popularnog dizajnerskog kolektiva Numen/ForUs poznatog po konceptualnim instalacijama, scenografiji, industrijskom i prostornom dizajnu.

Riječ je o zanimljivoj kombinaciji konopaca i mreža, savršeno inkorporiranoj u prostor, tzv. Tube instalaciji, prvoj u Hrvatskoj, a čitava Kids zona dobila je simbolično ime Tuhi Green PlaNET, koje osim s mrežom (engleski net), korespondira sa zelenim poslovanjem Terma Tuhelj, njihovim kupalištem Vodenim planetom te maskotom, malim zelenim vanzemaljcem Tuhijem.

„Investicija vrijedna oko 450 tisuća eura realizirala se u dvije faze, a uz Numen/ForUs na projektu su radile i dvije poznate domaće tvrtke iz neposrednog susjedstva. Regeneracija iz Zaboka instalirala je mrežu, dok je za građevinske radove bio zadužen MDK iz Velikog Trgovišća“, poručili su iz Terma Tuhelj i tako još jednom potvrdili koliko im je važna suradnja s lokalnom zajednicom.

Ovaj spoj arhitekture i skulpture djeca obožavaju

„Tube Tuhelj zamišljen je kao alternativni, slobodni, spiralni pravac kretanja kroz prostor. Umjetničke instalacije ovog tipa karakteristične su po integraciji promatrača u umjetnički objekt. Također, instalacije ove dimenzije i konstruktivne snage predstavljaju hibrid arhitekture i skulpture, potičući oslobađanje tijela od nametnutih datosti arhitekture, tvrdog i ravnog poda, zida i stropa. Kao takva predstavlja određeni oblik pokretača, kako u tjelesnom, tako i u društvenom smislu. Vanjski promatrač se ulaskom u instalaciju pretvara u protagonista, performera, dok se izlaskom vraća u ulogu promatrača. Na taj način se osvješćuju i istovremeno relativiziraju društvene uloge kreatora i konzumenta, potičući dijalog i razmišljanje izvan ustaljenih okvira“, ističe Nikola Radeljiković, koji je uz Svena Jonkea i Christoph Katzlera, dio Numen/ForUse dizajnerskog kolektiva. Ovaj trojac posljednjih 15 godina dizajnira objekte i koncepte bez unaprijed definirane funkcije, što je rezultiralo projektima Numen-light i instalacijama Tape, Net, Tube i Tuft koje krase europske gradove, a od sada i Terme Tuhelj.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.