Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Turisti su 2017. u Hrvatskoj potrošili više od 9 milijardi eura

Europljani su ljubitelji putovanja – u prosjeku radi razonode u svojoj zemlji ili inozemstvu putuju 10 puta godišnje, pokazala je studija koju je proveo Mastercard.

pixabay.com

Europljani su ljubitelji putovanja – u prosjeku radi razonode u svojoj zemlji ili inozemstvu putuju 10 puta godišnje, pokazala je studija koju je proveo Mastercard. Česi i Slovaci su na vrhu popisa s 19 putovanja godišnje, dok Hrvati putuju 15 puta[1]. Podaci su pokazali i da je Hrvatsku u 2017. posjetilo više od 14,5 milijuna stranih turista. Turisti su u Hrvatskoj potrošili više od 9 milijardi eura, od čega se 15% odnosi na smještaj, 19% na hranu, 18% na kupnju i 17% na razne aktivnosti. Čak 70% svih transakcija su platili karticama[2].

„Upravo pred nadolazeću turističku sezonu naša zemlja postala je još zanimljivije odredište – i to uz novo izdanje projekta Priceless Croatia koje nudi gotovo 50 jedinstvenih i ekskluzivnih iskustva u destinacijama diljem Hrvatske“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj, te dodala: „U suradnji s partnerima u Hrvatskoj ovim smo projektom nastojali poboljšati lokalnu turističku ponudu čime potičemo pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne turističke destinacije.“

Tako nakon registracije na internetskoj stranici www.priceless.com, korisnici Mastercard® kartica iz cijelog svijeta mogu tako doživjeti borbu gladijatora u jednom od šest najvećih rimskih amfiteatara, sudjelovati u Pula Film Festivalu, doživjeti najstariji hrvatski ulični festival Špancirfest kao VIP posjetitelj, otkriti tajnu proizvodnje piva u istarskom San Servolu, kušati nabolje svjetsko maslinovo ulje, uživati u degustaciji vina i večeri koja je pripremljena iz organskog vrta, otkrivati skrivene plaže na otoku Obonjan, razotkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, biti u backstageu na festivalu Ultra Europe, upoznati mračnu stranu Zagreba od srednjeg vijeka nadalje, otkriti najsunčaniji hrvatski otok i dugogodišnju vinsku tradiciju, uživati u koncertima Jessie Ware, Inner Circlea ili Marija Biondija, u šetnji Nacionalnim parkom Sjeverni Velebit ili ručku s poznatim hrvatskim kuharom tijekom vožnje balonom u oblacima te još mnogo toga.

U sklopu studije, Mastercard je predstavio i savjete za putovanja koji će potaknuti turiste da iskoriste prednosti sigurnog i praktičnog elektroničkog plaćanja tijekom svog putovanja – od planiranja i rezervacije smještaja ili prijevoza pa sve do aktivnosti na odabranoj destinaciji. Kada putuju u inozemstvo potrošači sve više prihvaćaju prednosti elektroničkih plaćanja i oslanjaju se na njih tijekom svog odmora.

[1] Mastercard Global Consumer Tracker – 28 countries in Europe

[2] Euromonitor data – 2016/2017


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.