Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poslovne financije

Jurčić: Turizam nam je loš, a proizvodnja kao manufaktura

– Moramo promijeniti model proizvodnje i razvijati proizvode s visokom dodanom vrijednošću – rekao je predsjednik Hrvatskog društva ekonomista Ljubo Jurčić na okruglom stolu o konkurentnosti Hrvatsko-britanske poslovne mreže. Upozorio je da se hrvatska proizvodnja u zadnjih deset godina srozala s industrijske do razine manufakture.

- Moramo promijeniti model proizvodnje i razvijati proizvode s visokom dodanom vrijednošću - rekao je predsjednik Hrvatskog društva ekonomista Ljubo Jurčić na okruglom stolu o konkurentnosti Hrvatsko-britanske poslovne mreže. Upozorio je da se hrvatska proizvodnja u zadnjih deset godina srozala s industrijske do razine manufakture.

S okruglog stola koji je uz predsjednika Stjepana Mesića okupio Damira Kuštraka i Gorana Radmana poručeno je da će vanjski dug Hrvatske do kraja godine premašiti 42 milijarde eura. Govorilo se o svjetskoj recesiji, ali i domaćim problemima uzrokovanim globalnom krizom kao što su agrarni sektor, proizvodnja i turizam.

Dječji odgovor na ozbiljno pitanje

Predsjednik Mesić upozorio je na pad BDP-a od šest posto u ovoj godini i tek minimalni rast od 0,5 posto u idućoj. Na pitanje kad će Hrvatska izaći iz recesije, odgovorio je dječjom pitalicom: “Dokad zec ide u šumu? Ide u šumu do sredine. Polije toga ide iz šume. Mi smo sada tu negdje, na sredini.”

Razgovaralo se i o turizmu kao najboljem hrvatskom izvoznom proizvodu.

Hoteli za turiste koji ne postoje

– Problemi turizma poznati su. Naša hotelska naselja napravljena su za turiste koji više ne postoje. Većinu turističkih naselja treba srušiti jer više ne odgovaraju zahtjevima tržišta – rekao je Ljubo Jurčić i dodao da Hrvatska nema definiran turistički proizvod i strategiju.

– Drugi je problem ako turisti dolaze iz udaljenih krajeva svijeta. Kinezi, Japanci ili Amerikanci ne dolaze u Hrvatsku, dolaze na Sredozemlje. To je pitanje kako definirati Hrvatsku kao destinaciju. Ljeto je kratko, treba imati strategiju za punjenje hotela, restorana… Odgovor je kongresni turizam, sportski turizam i tako dalje – zaključuje Jurčić.

[infopunkt 1168 2]


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.