No, nešto bolji poslovni rezultati u odnosu na one iz 2010. nisu posljedica jačanja poslovnih aktivnosti, nego prije svega nastavk rezanja troškova, piše Jutarnji list, primjećujući da se i u 2011. štedilo na sve strane: od troškova materijala, preko marketinga, posebno oglašavanja, pa do radne snage. Pokazuju to i podaci DZS-a, prema kojima je kraj prošle godine Hrvatska dočekala s više od 315.000 nezaposlenih. Promet u trgovini na malo prošle je godine neznatno porastao, a hrvatskim tvrtkama od velike koristi nisu bila ni naša izvozna tržišta na zapadu Starog kontinenta. Izvoz na njih nešto je porastao, no već su trendovi u drugom dijelu godine pokazali da EU i eurozona stoje na pragu nove recesije.
Od prošlogodišnjih dobitnika ističu se Petrokemija, Liburnia Riviera Hoteli i Đuro Đaković, koji su lani odlično poslovali. Unatoč krizi, prehrambene tvrtke dobro stoje jer ljudi nastoje ne štedjeti na hrani, zamjećuje Jutarnji list, dodajući kako poduzetnicima veliki problem predstavlja i nelikvidnost, koja je prešla 40 milijardi kuna. Velika očekivanja prema izjavama ekonomskih stručnjaka ne treba imati ni od 2012. godine.