Novosti
Twitter najavljuje direktne oglase – korisnici žele „čistu“ socijalnu mrežu
Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači – Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.
Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači - Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.
Pročitajte još:
Lifestyle
Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.
Ekonomija
Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.
Ekonomija
U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.
Edukacija
Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.