Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Twitter najavljuje direktne oglase – korisnici žele „čistu“ socijalnu mrežu

Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači – Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.

Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači - Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.

Ova ideja naišla je na snažan otpor korisnika, koji su naviknuti na Twitter bez napadnih promidžbenih poruka.

Twitter je još u travnju najavio promidžbene poruke naziva „Promoted Tweets“, no takva je promocija diskretna, poruka se pojavljuje kada korisnik u tražilicu unese frazu poput „coffee shops.“

Socijalne mreže najveće prihode ostvaruju upravo od oglašavanja, a to se isključivo zahvaljuje milijunima ljudi koji ih redovno posjećuju i čine poželjnim mjestom za promociju proizvoda ili usluga. Stoga je Twitteru, Facebooku i ostalim mrežama od velike važnosti privući oglašivače, ali pri tome ostati dovoljno nenametljiv korisniku.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Ekonomija

U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.