Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Twitter najavljuje direktne oglase – korisnici žele „čistu“ socijalnu mrežu

Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači – Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.

Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači - Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.

Ova ideja naišla je na snažan otpor korisnika, koji su naviknuti na Twitter bez napadnih promidžbenih poruka.

Twitter je još u travnju najavio promidžbene poruke naziva „Promoted Tweets“, no takva je promocija diskretna, poruka se pojavljuje kada korisnik u tražilicu unese frazu poput „coffee shops.“

Socijalne mreže najveće prihode ostvaruju upravo od oglašavanja, a to se isključivo zahvaljuje milijunima ljudi koji ih redovno posjećuju i čine poželjnim mjestom za promociju proizvoda ili usluga. Stoga je Twitteru, Facebooku i ostalim mrežama od velike važnosti privući oglašivače, ali pri tome ostati dovoljno nenametljiv korisniku.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.