Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

TZ Brodsko-posavske županije u Staroj Kapeli predstavila novi vizualni identitet

Tradicijska arhitektura, vrhunska gastronomija, rijeka Sava i graničarska povijest brodsko-posavskog kraja temelj su novog, modernog vizualnog identiteta županijske turističke zajednice.

Tradicijska arhitektura, vrhunska gastronomija, rijeka Sava i graničarska povijest brodsko-posavskog kraja temelj su novog, modernog vizualnog identiteta županijske turističke zajednice. Osnovni element logotipa tamno je plave boje i asocira na rijeku Savu, izveden je u rotiranom obliku početnog slova županije, a stilizirani elementi u toplim bojama predstavljaju prozore štaglja, koji i danas krasi gotovo svako dvorište u ovom dijelu Hrvatske.

Novi logotip decentan je i moderan u isto vrijeme, primjenjiv je u izvornom obliku i na modularan način i odražava novi doživljaj tradicijskih vrijednosti našeg kraja. Temeljen je na Strateškom marketinškom planu turizma Slavonije od 2019. do 2020. s planom brendiranja, kojeg je financiralo Ministarstvo turizma i sporta i u kojem se naše područje opisuje kao susret svjetova i kultura“, istaknula je Ružica Vidaković, direktorica TZ Brodsko-posavske županije u Staroj Kapeli na imanju Antuna Staklarevića.

Podršku novom vizualnom identitetu dao je i novi-stari župan Brodsko-posavske županije Danijel Marušić koji je istaknuo kako vrijednost ovog kraja leži u velikom bogatstvu baštine, što se odražava u vizualnom i verbalnom identitetu koji ujedno prate i moderne trendove.

Osnovnom logu pridružene su još tri varijante sa sloganima Čuvari prirode, Čuvari baštine i Čuvari okusa. Tako su objedinjeni najjači turistički aduti koji se komunikacijski temelje na povijesnoj činjenici da su stanovnici ovog dijela Hrvatske bili čuvari granice. U ovo kontekstu riječ čuvari sama je po sebi topla i budi pozitivne emocije.

Moderni vizualni identitet potvrđuje koliko su važni strateški dokumenti i na najbolji način daje odgovor zbog čega se oni izrađuju. Ovo je izvrstan primjer primjene Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije u praksi“, zaključila je Sandra Herman, državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta.

Timu Lollipop komunikacija Elizabeti Penić i Almi Radoš, koje potpisuju idejno rješenje, kreativnu komunikaciju i brending novog vizualnog identiteta, pridružila se grafička dizajnerica Vedrana Knez kao autorica vizualnog identiteta.

Nakon prezentacije na ambijentalnom imanju u Staroj Kapeli pedesetak uzvanika uživalo je u jelima s jelovnika Okusa graničarskog Posavlja. Nakon popuštanja epidemioloških mjera ovo događanje na simboličan način najavilo je povratak turizma u Brodsko-posavsku županiju.

Pročitajte još:

Poduzeća

Cjelokupni vizualni korporativni identitet međunarodnog Erste Groupa, uključujući i Erste banku u Hrvatskoj, u siječnju 2023. temeljito je moderniziran i prilagođen budućnosti.

Poduzeća

U 2021. godini KentBanka je, prema nerevidiranim podacima, ostvarila dobit prije oporezivanja od 34 milijuna kuna, što je porast od 27 milijuna kuna ili...

Turizam

Turizam 21. stoljeća zahtjeva moderna rješenja. Takav je i novi vizualni identitet TZ Virovitičko-podravske županije predstavljen u prekrasnom Centru za posjetitelje Dvorac Janković u...

Marketing i prodaja

Vizualni identitet Fortenova grupe plasirao se u finale Hiiibrand Awards, međunarodnog natjecanja fokusiranog na brend dizajn. Ove se godine nadmetalo gotovo 2.000 prijavljenih projekata iz preko 40...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.