Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

U 2013. ekonomski gubici 130 mlrd. dolara

Prirodne i katastrofe koje je prouzročio čovjek odnijele su ove godine oko 25 tisuća ljudskih života i prouzročile ekonomske gubitke u vrijednosti oko 130 milijardi dolara, objavio je danas reosiguravatelj Swiss Re.

Prirodne i katastrofe koje je prouzročio čovjek odnijele su ove godine oko 25 tisuća ljudskih života i prouzročile ekonomske gubitke u vrijednosti oko 130 milijardi dolara, objavio je danas reosiguravatelj Swiss Re.

Prošle je godine u takvim katastrofama stradalo 14 tisuća ljudi a ekonomski gubici iznosili su 196 milijardi dolara, navodi kompanija.

Osigurani gubici u ovoj godini procijenjeni su na oko 44 milijarde dolara, što bi značilo da su osjetno niži nego prošle godine kada su iznosili 81 milijardu dolara, napominju u Swiss Reu.

Najsmrtonosniji je bio tajfun Haiyan koji je u studenom pogodio Filipine i prouzročio smrt više od sedam tisuća ljudi.

Najveće ekonomske gubitke, od ukupno 18 milijardi dolara, prouzročile su poplave koje su u lipnju pogodile Njemačku, Češku i susjedne zemlje. U Swiss Reu procjenjuju osigurane gubitke na četiri milijarde dolara.

Ujedno napominju da te poplave zauzimaju drugo mjesto na ljestvici “najskupljih” slatkovodnih poplava u povijesti. Prvo mjesto uvjerljivo drži poplava na Tajlandu u 2011., koja je prouzročila osigurane gubitke u ukupnom iznosu većem od 16 milijardi dolara.

Ove je godine drugo mjesto po visini ekonomskih gubitaka zauzela oluja praćena tučom nazvana Andreas, koja je u srpnju pogodila Njemačku i Francusku, prouzročivši procijenjene ukupne ekonomske gubitke od 3,8 milijardi dolara, od čega je osigurano 3,4 milijarde.

Značajne gubitke u Europi prouzročio je i orkanski vjetar Christian koji je u listopadu pogodio sjevernu i srednju Europu, te Xaver, koji je istu regiju pogodio ovog mjeseca. Obje nepogode prouzročile su osigurane gubitke od po milijardu dolara, procjenjuju u Swiss Reu.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.