Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

U “Atriju” predstavljen turistički potencijal Slavonije

Turistički klaster „Slavonska košarica” je, uz potporu Turističkih zajednica regije Slavonije i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zadra, jučer organizirao “Prezentaciju klastera”.

Turistički klaster „Slavonska košarica" je, uz potporu Turističkih zajednica regije Slavonije i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zadra, jučer organizirao "Prezentaciju klastera".

Želi se ostvariti ideja o povezivanju ‘zelene’ i ‘plave’ Hrvatske i prodavati robu turističkim poduzetnicima na Jadranu. Prezentacija se, uz degustaciju prehrambenih proizvoda i pića proizvođača umreženih u klaster, i predstavljanje turističkih potencijala regije Slavonije održala u restoranu „Atrij”.

Klaster ‘Slavonska košarica’ okuplja oko 100 članova, pretežno OPG-a, seoskih turističkih gospodarstava i proizvođače rukotvorina, sve s predznakom slavonski, a zbog zajedničkog nastupa na tržištu. Pokrenut je prošle godine kako bi se domaći prehrambeni slavonski proizvodi što kvalitetnije predstavili turistima, s naglaskom na tržište Istre i Dalmacije.

Znanje i kreativnost članova zajednički će se usmjeriti na dobru marketinšku strategiju koja će na najbolji način predstaviti proizvode i usluge slavonskih proizvođača. S raznolikošću ponude te iskustvima turističkih djelatnika no i vlasnika obrta i poljoprivrednih gospodarstava bit će lakše zaokružiti slavonsku ponudu te ponuditi je drugim hrvatskim regijama, prvenstveno turističkim središtima na Jadranu.

Ovo je prvi slavonski projekt umrežavanja, promocije i prodaje slavonskih regionalnih proizvoda. Prošle godine je inicijativu pokrenuo Mirko Duspara, gradonačelnik Slavonskog Broda, a skupovi radi učlanjivanja proizvođača održani su u desetak gradova i sela.

‘Slavonska košarica’ organizirana je kao zadruga odnosno klaster, koja okuplja slavonske proizvođače i koja će ih povezivati s turističkim poduzetnicima na moru kojima je potreban kvalitetan slavonski proizvod. Među zainteresiranima su: proizvođači voća i povrća, zimnice, suhomesnatih specijaliteta, poput kulena, žestokih pića, rakija i vina, medari, ali s njima žele raditi turističke zajednice, razvojne agencije, udruge proizvođača, znanstvenici, …

Svi oni žele dokazati da je umrežavanje u poljoprivredi danas neophodno kako bi se kvalitetom i ponudom u turizmu istisnuo ili smanjio uvozni proizvod.

ezadar.hr

Napisao

Preporučujemo

Poduzeća

Nord ima novu outlet prodavaonicu u Zagrebu, adresa je Zagrebačka cesta 217, a kupce čeka roba snižena i do 70 posto.

Edukacija

Prvi put u Hrvatskoj, od 18. do 19. rujna ove godine, u Zagrebu će se održati potpuno besplatni dvodnevni zdravstveno komunikacijski summit.

Turizam

U godinu dana, koliko je prošlo otkad je otvorio svoja vrata; Glamping Village Terma Tuhelj postao je prepoznatljiv među ljubiteljima luksuznog odmora, ali i...

Edukacija

Ivan Rado puno je poznatiji po svom nicku Malajski Tapir. Naš možda i najpoznatiji YouTube influencer i strastveni gamer, odustao je od karijere medicinskog...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.