Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

U “Atriju” predstavljen turistički potencijal Slavonije

Turistički klaster „Slavonska košarica” je, uz potporu Turističkih zajednica regije Slavonije i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zadra, jučer organizirao “Prezentaciju klastera”.

Turistički klaster „Slavonska košarica" je, uz potporu Turističkih zajednica regije Slavonije i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zadra, jučer organizirao "Prezentaciju klastera".

Želi se ostvariti ideja o povezivanju ‘zelene’ i ‘plave’ Hrvatske i prodavati robu turističkim poduzetnicima na Jadranu. Prezentacija se, uz degustaciju prehrambenih proizvoda i pića proizvođača umreženih u klaster, i predstavljanje turističkih potencijala regije Slavonije održala u restoranu „Atrij”.

Klaster ‘Slavonska košarica’ okuplja oko 100 članova, pretežno OPG-a, seoskih turističkih gospodarstava i proizvođače rukotvorina, sve s predznakom slavonski, a zbog zajedničkog nastupa na tržištu. Pokrenut je prošle godine kako bi se domaći prehrambeni slavonski proizvodi što kvalitetnije predstavili turistima, s naglaskom na tržište Istre i Dalmacije.

Znanje i kreativnost članova zajednički će se usmjeriti na dobru marketinšku strategiju koja će na najbolji način predstaviti proizvode i usluge slavonskih proizvođača. S raznolikošću ponude te iskustvima turističkih djelatnika no i vlasnika obrta i poljoprivrednih gospodarstava bit će lakše zaokružiti slavonsku ponudu te ponuditi je drugim hrvatskim regijama, prvenstveno turističkim središtima na Jadranu.

Ovo je prvi slavonski projekt umrežavanja, promocije i prodaje slavonskih regionalnih proizvoda. Prošle godine je inicijativu pokrenuo Mirko Duspara, gradonačelnik Slavonskog Broda, a skupovi radi učlanjivanja proizvođača održani su u desetak gradova i sela.

‘Slavonska košarica’ organizirana je kao zadruga odnosno klaster, koja okuplja slavonske proizvođače i koja će ih povezivati s turističkim poduzetnicima na moru kojima je potreban kvalitetan slavonski proizvod. Među zainteresiranima su: proizvođači voća i povrća, zimnice, suhomesnatih specijaliteta, poput kulena, žestokih pića, rakija i vina, medari, ali s njima žele raditi turističke zajednice, razvojne agencije, udruge proizvođača, znanstvenici, …

Svi oni žele dokazati da je umrežavanje u poljoprivredi danas neophodno kako bi se kvalitetom i ponudom u turizmu istisnuo ili smanjio uvozni proizvod.

ezadar.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.