Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

U “Atriju” predstavljen turistički potencijal Slavonije

Turistički klaster „Slavonska košarica” je, uz potporu Turističkih zajednica regije Slavonije i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zadra, jučer organizirao “Prezentaciju klastera”.

Turistički klaster „Slavonska košarica" je, uz potporu Turističkih zajednica regije Slavonije i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zadra, jučer organizirao "Prezentaciju klastera".

Želi se ostvariti ideja o povezivanju ‘zelene’ i ‘plave’ Hrvatske i prodavati robu turističkim poduzetnicima na Jadranu. Prezentacija se, uz degustaciju prehrambenih proizvoda i pića proizvođača umreženih u klaster, i predstavljanje turističkih potencijala regije Slavonije održala u restoranu „Atrij”.

Klaster ‘Slavonska košarica’ okuplja oko 100 članova, pretežno OPG-a, seoskih turističkih gospodarstava i proizvođače rukotvorina, sve s predznakom slavonski, a zbog zajedničkog nastupa na tržištu. Pokrenut je prošle godine kako bi se domaći prehrambeni slavonski proizvodi što kvalitetnije predstavili turistima, s naglaskom na tržište Istre i Dalmacije.

Znanje i kreativnost članova zajednički će se usmjeriti na dobru marketinšku strategiju koja će na najbolji način predstaviti proizvode i usluge slavonskih proizvođača. S raznolikošću ponude te iskustvima turističkih djelatnika no i vlasnika obrta i poljoprivrednih gospodarstava bit će lakše zaokružiti slavonsku ponudu te ponuditi je drugim hrvatskim regijama, prvenstveno turističkim središtima na Jadranu.

Ovo je prvi slavonski projekt umrežavanja, promocije i prodaje slavonskih regionalnih proizvoda. Prošle godine je inicijativu pokrenuo Mirko Duspara, gradonačelnik Slavonskog Broda, a skupovi radi učlanjivanja proizvođača održani su u desetak gradova i sela.

‘Slavonska košarica’ organizirana je kao zadruga odnosno klaster, koja okuplja slavonske proizvođače i koja će ih povezivati s turističkim poduzetnicima na moru kojima je potreban kvalitetan slavonski proizvod. Među zainteresiranima su: proizvođači voća i povrća, zimnice, suhomesnatih specijaliteta, poput kulena, žestokih pića, rakija i vina, medari, ali s njima žele raditi turističke zajednice, razvojne agencije, udruge proizvođača, znanstvenici, …

Svi oni žele dokazati da je umrežavanje u poljoprivredi danas neophodno kako bi se kvalitetom i ponudom u turizmu istisnuo ili smanjio uvozni proizvod.

ezadar.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.