Iz medija su protekla 3 mjeseca iskakali naslovi kako iskoristiti vrijeme doma, što naučiti, koje su opcije online učenja. Međutim, koliko su stvarno građani vrijeme socijalnog distanciranja iskoristili za učenje, saznali smo u anketikoju je na gotovo 150 ispitanika proveo EduCentar.
Većina ispitanika, njih tri od četiri (76%) vrijeme socijalnog distanciranja iskoristilo je za učenje novih ili usavršavanje postojećih vještina. Od ispitanika koji su vrijeme iskoristili za učenje, njih 59% posvetilo se učenju nekih novih vještina i znanja, najčešće učenje stranog jezika ili informatičkih vještina. Međutim, neki su to vrijeme odlučili iskoristiti za učenje šivanja, sviranja ili vrtlarstva.
Petina ispitanika (21%) usavršavala se u vještinama koje već posjeduju kao što su ples, trčanje i sviranje, dok se preostala petina (21%) odlučila na prekvalifikaciju u njegovatelja, odgajatelja ili picajola.
Svaki četvrti ispitanik (24%) vrijeme socijalne distance nije iskoristila za učenje jer, kako kažu, nisu imali vremena ni za što. Najčešći uzrok toga je to što su građani radili od doma uz djecu, pa su uz posao imali i dodatni posao čuvanja i zabavljanja djece, te pomaganje djeci u online nastavi.