Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

U novoj donacijskoj kampanji, Valamar sa svojim gostima sadi nove šume

Valamar je europski lider na polju održivog turizma, a svojom novom kampanjom „Easy as one, two, tree“ poziva goste da smanje svoj ugljični otisak i doprinesu očuvanju šuma u Hrvatskoj.

Valamar Riviera

Valamar je europski lider na polju održivog turizma, a svojom novom kampanjom „Easy as one, two, tree“ poziva goste da smanje svoj ugljični otisak i doprinesu očuvanju šuma u Hrvatskoj.

Valamar u svojim destinacijama već brine o 80.000 stabala, ali planetu je potrebno još. Najveća hrvatska turistička tvrtka zato je pokrenula jednostavnu, ali učinkovitu donacijsku kampanju kako bi napravila još jedan korak ka svojim ciljevima na planu održivosti. Prilikom posjeta svojoj omiljenoj destinaciji, gosti Valamara mogu donirati za sadnju novih stabala. Za svako stablo koje donira gost, Valamar sadi još jedno.

Ovom se kampanjom Valamar Riviera pridružuje inicijativi CO2MPENSATING BY PLANTING nastaloj suradnjom Saveza izviđača Hrvatske, Hrvatskih šuma i HEARTH agencije.

Kampanja “Easy as one, two, tree” dio je Valamarove sveobuhvatne strategije održivosti. Valamar planira postići ugljičnu neutralnost u prvom i drugom opsegu do 2025. godine te uložiti 50 milijuna eura u destinacije i društveni učinak.

Ciljevi  po pitanju održivosti uključuju proizvodnju 15% energije solarnim putem, korištenje 100% električne energije iz obnovljivih izvora te zaštitu Jadranskog mora i njegove bioraznolikosti u svim Valamarovim destinacijama. Tvrtka također ističe višu stopu recikliranja otpada od prosjeka EU, nizak intenzitet crpljenja vode i izbacivanje plastike za jednokratnu upotrebu.

Kao hrvatski lider u održivom turizmu, Valamar ovom kampanjom odgovara na klimatske izazove te nastavlja promicati zeleni i održivi poslovni model.

Pročitajte još:

Komentari

Korupcija je pošast koje nisu pošteđene članice Europske unije, ali ni njezine krovne institucije.

Poduzeća

Cjelokupni vizualni korporativni identitet međunarodnog Erste Groupa, uključujući i Erste banku u Hrvatskoj, u siječnju 2023. temeljito je moderniziran i prilagođen budućnosti.

Poduzeća

Od Infobipovog puta od startupa do jednoroga, do gradnje globalnog startupa i najveće coworking zajednice u regiji – Amir Babović, suosnivač Wespa Spaces i...

Ekonomija

Stanje internetske trgovine u modnom sektoru potrebno je promatrati u kontekstu cjelokupne geopolitičke situacije koja je utjecala na sve industrije i različite poslovne aspekte.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.