Novosti

U fiksnim i mobilnim mrežama pad svega – utrošenih minuta, SMS-ova, MMS-ova

U nepokretnim (fiksnim) i pokretnim (mobilnim) hrvatskim telekomunikacijskim mrežama, i u prvih šest mjeseci i u drugom tromjesečju ove godine utrošeno je manje minuta nego u istim mjesecima prošle godine. To je prvi put nakon niza godina u kojima je ta potrošnja bar u jednoj vrsti mreža rasla, a nastavljen je i pad SMS-ova te MMS-ova u mobilnim mrežama.

U nepokretnim (fiksnim) i pokretnim (mobilnim) hrvatskim telekomunikacijskim mrežama, i u prvih šest mjeseci i u drugom tromjesečju ove godine utrošeno je manje minuta nego u istim mjesecima prošle godine. To je prvi put nakon niza godina u kojima je ta potrošnja bar u jednoj vrsti mreža rasla, a nastavljen je i pad SMS-ova te MMS-ova u mobilnim mrežama.

Podaci Državnog zavoda za statistiku za prvih šest mjeseci ove godine pokazuju i da se potrošnja minuta u obje vrste mreža prvi put približila istoj brojci, odnosno u pokretnim je mrežama utrošeno nešto malo više minuta, 2,88 milijardi, a u nepokretnim je utrošeno 2,63 milijarde minuta.

Pad u prvom polugodištu 1,8 posto – polovica minuta utrošena u drugom tromjesečju

Time su obje vrste mreža prvi put zabilježile i jednak pad utrošenih minuta, od po 1,8 posto u odnosu na prvo polugodište prošle godine.

Gotovo polovica ukupnih polugodišnjih minuta u obje vrste mreža utrošena je samo u drugom ovogodišnjem tromjesečju – u pokretnim 1,49 milijardi ili 2 posto manje nego u istom lanjskom tromjesečju, a u nepokretnim 1,26 milijardi ili 3,3 posto manje.

U obje vrste mreža pritom je većina minuta i u pola godine i u drugom tromjesečju utrošena u unutarnjem prometu, i to manje nego prošle godine.

U pokretnim je mrežama tako u unutarnjem prometu u šest mjeseci i u drugom tromjesečju utrošeno po 98,6 posto ukupnih minuta, a u nepokretnim nešto malo više od po 95 posto ukupnih minuta.

SMS-ova u prvom polugodištu 17,6 posto manje nego lani

Osim u minutama pokretne (mobilne) mreže zabilježile su i nastavak pada SMS (tekstualnih) te MMS (multimedijalnih) poruka, pri čemu je postotak pada MMS-ova prvi put manji od pada SMS-ova, ali treba imati u vidu da je MMS poruka ukupno uvijek znatno manje nego ovih drugih.

SMS-ova je u šest mjeseci ove godine bilo 1,5 milijardi ili 17,6 posto manje nego u lanjskih šest mjeseci, dok ih je u drugom ovogodišnjem tromjesečju bilo 17,1 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju ili 749 milijuna.

MMS poruka u šest je mjeseci bilo 10,5 milijuna ili 12,4 posto manje, dok ih je u drugom tromjesečju bilo 5,37 milijuna ili 13,3 posto manje u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version