Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

U trendu su inovativni modeli upravljanja kulturnom baštinom

Nije trebalo otići izvan granica kako bi se pokazali dobri primjeri iz prakse.

„U promoviranju ponude kulturnog turizma ključnu ulogu imaju komuniciranje emocija i kreiranje doživljaja. Promocija manje poznatih i turistički netradicionalnih destinacija, stvaranje europske mreže destinacija koje razvijaju održive oblike turizma i smanjenje sezonalnosti, temeljni su ciljevi Europske destinacije izvrsnosti (EDEN), projekta Europske komisije započetog 2006.“, istaknula je Slavija Jačan-Obratov, direktorica Sektora za upravljanje destinacijom i podršku razvoja ponude HTZ-a, na radionici o održivom kulturnom turizmu u Muzeju vučedolske kulture. Ovaj novootvoreni prostor nije slučajno odabran. Dio je destinacije Vukovar – Vučedol – Ilok, nacionalnog pobjednika EDEN-a za 2016./2017. na temu kulturnog turizma, a upravo je kultura bila tema današnje radionice.

O pobjedničkoj destinaciji pričala je Rujana Bušić Srpak, direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije te naglasila kako je osnovni turistički identitet ove županije temeljen upravo na kulturnim atrakcijama.

Slavija Jačan Obratov, Lidija Komes, Mirela Hutinec, Ruža Marić, Ivica Miličević, Jasna Babić, Rujana Bušić Srpak

Kako privući turiste kojima je temeljni motiv dolaska kultura, može li kultura pomoći manje razvijenim krajevima i produljiti sezonu, kako valorizirati bogatu kulturnu baštinu, uz Slaviju Jačan-Obratov, odgovore su pokušali dati Lidija Komes, ambasadorica EDEN-a u Hrvatskoj, Mirela Hutinec, ravnateljica Muzeja vučedolske kulture, Ružica Marić, ravnateljica Gradskog muzeja Vukovar, Jasna Babić, direktorica Turističke zajednice Grada Vukovara i Ivica Miličević, direktor Turističke zajednice Grada Iloka.

Ovoga puta nije se trebalo otići izvan granica kako bi se pokazali dobri primjeri iz prakse. U javljanju iz Šibenika Gorana Barišić Bačelić, ravnateljica Tvrđava kulture istaknula je kako je dvije gradske tvrđave od otvaranja posjetilo više od 550 tisuća posjetitelja te kako nije bilo važno samo uspješno provesti projekte obnove tvrđava u Šibeniku, nego i učinkovito upravljati postprojektnim razdobljem.

Hrabri i kreativni, suvremeni i inovativni modeli upravljanja kulturnom baštinom sve više su u trendu i iznimno ih  je važno ponuditi stranim i domaćim gostima, te lokalnoj zajednici i ispričati pravu priču o Hrvatskoj kao zemlji bogate kulturne baštine.

U okviru ove zanimljive radionice organizirano je dvodnevno putovanje novinara koji su upoznali ljepote Iloka, Vučedola i Vukovara.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.