Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

U tri godine otpušten svaki 20. od 20 do 64 godine

Ekonomisti su se složili kako će Hrvatska i u budućnosti imati problem sa stopom zaposlenosti, koja je trenutačno 57 posto, ali neprestano bilježi pad.

Ekonomisti su se složili kako će Hrvatska i u budućnosti imati problem sa stopom zaposlenosti, koja je trenutačno 57 posto, ali neprestano bilježi pad.

Stvaranje sve većeg jaza između privatnog i javnog sektora, drastično smanjivanje plaća, nezaposlenost mladih ljudi te snažan gubitak radnih mjesta u svim industrijskim granama posljedica su krize koja od 2008. nije mimoišla ni hrvatsko tržište rada. To je zaključak jučerašnjeg okruglog stola pod nazivom ‘Hrvatsko tržište rada – dugoročni trendovi’ koji se održavao u Hrvatskom novinarskom društvu u organizaciji mjesečnika Banka i Zaklade Friedrich Ebert. Stručnjaci su se složili kako se jedini izazov krize može svesti na jedinstveni nazivnik – ‘izazov proizvodnje’ koji se smatra temeljem koji mora označiti ekonomsku, socijalnu i političku održivost.

Prema statističkim izvještajima, upravo je u Hrvatskoj prema statističkim izvještajimanajlošija situacija, čak neusporedivo gora od stanja u Turskoj – u praćenju stope nezaposlenosti u kategoriji ljudi između 25 i 54 godine. I po dohotku se Hrvatska svrstava na samo dno europske ljestvice. Stručnjaci predlažu da je potrebno da na tržištu rada dominira fleksibilnost, koje u našoj državi nema, jer njezin nedostatak, prema mišljenju Daniela Nestića s Ekonomskog instituta, i uzrokuje tako loše statistike. Poražavajuće statistike također bilježe da je u posljednje tri godine svaka dvadeseta osoba u dobi od 20. do 64. godine izgubila radno mjesto, a ugovor na određeno vrijeme postao je ekonomski model.

Poslovni.hr


Napisao

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.