Ove godine na sajmu predstavilo se ukupno 45 izlagača (30 tvrtki iz sve tri zemlje i 15 edukativnih ustanova) koji su putem online chata bili na raspolaganju posjetiteljima.
Virtualnim putem posao su tražili ponajviše muškarci (54%), u dobi između 25 i 34 godine (34%), a prema mjestu stanovanja najviše posjeta je zabilježeno iz Zagreba, Beograda i Novog sada.
Na štandovima hrvatskih izlagača prikupljeno je više od 10.000 životopisa, dok su najposjećeniji štandovi bili Hrvatski Telekom, Metro Cash&Carry, Pliva, VIPnet, Ina i Nestlé.
Posjetitelji kao najveću prednost sajma, pored mogućnosti komunikacije s izlagačima putem online chata, navode jednostavnost pregleda ponude poslova i popuste na edukativne programe.
U kontaktu s poslodavcima na fizičkom dijelu sajma preko 500 posjetitelja
U sklopu Virtualnih dana karijera i znanja na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu održana su predavanja i radionice na kojima su tvrtke izlagači posjetiteljima otkrile na koji način mogu ‘osvojiti’ njihove menadžere ljudskih potencijala i dobiti posao.
Polaznicima su se uživo predstavile tvrtke Hrvatski Telekom, Nestlé, Lidl, Japan Tobacco International, Metro Cash&Carry, Pliva, Vipnet i Kastrapeli. Na zajedničkom štandu portala MojPosao i tvrtke SELECTIO posjetitelji su imali priliku dobiti stručne savjete o tome kako napisati dobar životopis, zamolbu te kako se pripremiti za intervju.
Fizički dio sajma posjetilo je preko 500 tražitelja posla, a veliki interes posjetitelja izazvao je Hrvatski Telekom na čijem se štandu moglo saznati iz ‘prve ruke’ kakve talente tvrtka traži. Mia Pavičić, Rukovoditeljica radne jedinice za selekciju i zapošljavanje pri HT-u istaknula je da je posjetitelje najviše zanimalo kakve su mogućnosti zapošljavanja kandidata koji nemaju radno iskustvo te koja dodatna znanja, edukacije i certifikati otvaraju put zapošljavanju u HT-u.
“Kandidati su najčešće postavljali pitanja vezano uz studentska zaposlenja i mogućnost studentskih praksi u odjelima poput marketinga, PR-a, ali su se zanimali i za razne druge smjerove, uključujući računovodstvo i ljudske resurse te prakse koje trenutno nudimo”, istaknula je Klaudia Najcer, Voditeljica odjela za zapošljavanje i razvoj kadrova u Lidl Hrvatska koja primjećuje rast zainteresiranost za povremene studentske poslove u odnosu na interes za studentsku praksu.
Izlagači, pokrovitelji i partneri na Virtualnom danu karijera i znanja:
Regionalni izlagači bili su Japan Tobacco International i Nestlé, zlatni Pliva, Hrvatski Telekom, INA, VIPnet i Metro Cash&Carry, srebrni Nova TV, MojPosao Job College, a brončani izlagači su bili MORH – Ministarstvo obrane RH, Kastrapeli, Callegari, Zepter Zest, Grafička škola u Zagrebu, Cognita, Mariviam i Lingua grupa.
Generalni medijski pokrovitelji regionalnih Virtualnih dana karijera i znanja u Hrvatskoj su: Nova TV, Dnevnik.hr, Otvoreni radio i poslovni tjednik Lider.
Medijski prijatelji projekta su: Slavonski radio, portali EduCentar, Srednja i BUG te novine Glas Slavonije.
Sajam podržali su: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Ministarstvo znanosti i obrazovanja te Zagrebačko sveučilište.
