Marketing i prodaja

U žiriju EACA EURO EFFIE 2015 troje marketinških stručnjaka iz Hrvatske

http://www.myphotowebsite.be/

Dario Vrabec, direktor marketinga Leda, Darko Ivančević, direktor marketing Zagrebačke pivovare i Luka Duboković, direktor agencije BBDO Zagreb sudjelovat će u radu žirija prestižnog marketinškog natjecanja Euro Effie 2015 koje nagrađuje najučinkovitije marketinške kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe.

Svo troje hrvatskih članova žirija ima veliko profesionalno znanje i iskustvo u marketinškim komunikacijama kao i relevantno iskustvo vezano uz Effie natjecanje. Na nedavno održanim Danima komunikacija Dario Vrabec je presjedao radom žirija natjecanja Effie Croatia 2015, a Zagrebačka pivovara i BBDO nagrađeni su zlatom za kampanju “Došli smo ostaviti trag”. Radu žirija Euro Effie natjecanja pridružit će u prvom krug glasanja te će svojim velikim iskustvom pomoći u odabiru finalista.

Prijave za Euro Effie 2015 otvorene su do 15. svibnja, a agencije se mogu prijaviti na www.euro-effie.com/html/register-form.asp. Žiri Euro Effie nagrade sastoji se od niza profesionalaca iz područja marketinga iz cijele Europe. Iskustvo, znanje i stručnost glavni su atributi koje svaki član žirija donosi u ovo natjecanje. Žirijem Euro Effie 2015. predsjeda Josep Hernandez, stariji direktor komunikacija, planiranja i globalnih medija u Mondelez International. Cjelovit popis članova žirija dostupan je na www.euro-effie.com.

O EURO EFFIE-u:

Euro Effie organizira Europska udruga agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u suradnji s Euronews, uz potporu pokrovitelja Bacardi-Martini, Europsko vijeće nakladnika, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief i Viva Xpress Logistics.

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Fotografija preuzeta s: http://www.myphotowebsite.be/

 

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version