Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Udruženi u promociji Hrvatske

Hrvatski brend odjeće od pletiva dobrih za okoliš i za kožu Brokula&Ž izravnije se okreće turistima u Hrvatskoj. Proizveli su majice s poznatim motivima iz Hrvatske i navikama ovdašnjeg stanovništva kako ih vide stranci. Na majicama se tako nalaze Nikola Tesla, Dubrovnik, pas Dalmatiner ili činjenica da se u Hrvatskoj više ispija kava u kafićima, nego jede u restoranima. Nove kolekcije Famous from Croatia i #WikiCroatia oslikali su priznati ilustrator Filip Peraić i dizajnerica Marina Stančev.

U promociju projekta uključili su se i lokalni kreativci i inovatori s ciljem da se ono po čemu je Hrvatska već poznata spoji s manje poznatim, a vrijednim pričama. Mnogi od njih također djeluju na principima održivog razvoja kao što su proizvođači organske olovke Fabula Mateja Kuhar i Igor Toplak, zatim dizajner recikliranih rokovnika Ekoteka Renato Pongrac, voditeljica Malog placa s Tavana Jelena Iva Nikolić koja prodaje samo proizvode domaćih OPG-ovaca, direktor i suvlasnik sustava javnih bicikala Nextbike Hrvatska Krešimir Dvorski te udruga Turbina promjena iz Karlovca koja je postavila prvo solarno stablo u Hrvatskoj.

naslovna next_bike

 

Uz njih su i Marina Andrijašević koja je osmislila jedinstven hrvatski suvenir Memorize Croatia, te inovator Robert Ilijaš koji je kroz Project Wonderland proizveo prvi sustav proširene stvarnosti u vanjskome prostoru.

Brend odjeće Brokula&Ž su 2012. pokrenuli nagrađivani hrvatski dizajneri Bruketa i Žinić u suradnji s tekstilnom tvrtkom Lacuna, a sva odjeća izrađena je od certificiranih tkanina koje su dobre kako za najosjetljiviju kožu tako i za okoliš. Brend je prepoznatljiv i po šaljivim dijalozima između Brokule i Ž-a (ptičice) koji su mu zaštitni znak, a nalaze se s unutarnje strane odjeće. Ambalaža ovjenčana međunarodnim priznanjima potpuno je ekološka i može se koristiti i nakon raspakiravanja. Brokula&Ž je dobitnica Greenovation nagrade kao najbolji start-up hrvatskog zelenog gospodarstva 2013. godine. Odjeća se šije u Svetom Križju Začretje, a izvozi se i na švicarsko i nizozemsko tržište.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.