Ukoliko vam zbog neplaćanja računa vodeći telekom u državi onemogući odlazne pozive, kako bih vas prisilio na plaćanje duga, platit ćete ponovno uključenje. Nova odluka je da od 20.6. Hrvatski telekom ponovno uključenje računa naplaćuje 61 kunu. Koja je zadnja granica? Do kada morate platiti?
U razgovoru s HT-ovim agentima saznali smo kako otprilike izgleda cijeli postupak.
Izbjegnite plaćanje penala
Dva dana nakon roka dospijeća HT će vam poslati poruku upozorenja. Četiri dana nakon poruke stiže pismena opomena koju plaćate 9 kuna (samo je prva besplatna). Deset dana nakon opomene HT će vam poslati novo upozorenje SMS-porukom. Nakon posljednjeg upozorenja HT vaš račun neće isključiti još barem dva tjedna, a moguće i dulje. Dakle račun kojemu je rok dospijeća bio 20.5. možete platiti do 20.6. Rok se produljio, no ukoliko vam onemoguće odlazne pozive platit ćete ponovno uključenje 61 kunu. Agentica iz HT-a upozorava kako nije dobro čekati zadnje dane, jer ukoliko dočekate zabranu odlaznih poziva, tada ćete za vraćanje u normalu morati platiti dva računa odjednom. Pravilnik nije jednak za sve tarife. Ovaj vrijedi za mobilnu tarifu „Total L“. Kakva je vaša situacija najbolje provjerite u HT-u.
Vipnet također naplaćuje, Tele2 ne
No, Hrvatski telekom nije jedini koji naplaćuje ponovno uključenje. Iz Vipneta smo dobili informaciju da oni također naplaćuju ponovnu aktivaciju korisničkog računa. Njihova cijena je nešto viša, 70 kuna a Vipnet neredovitim platišama ovu vrstu penala zaračunava već dulje vrijeme.
Iz Tele2 su nam javili kako “za sada ponovno uključenje računa njihovim korisnicima ne naplaćuju.”