Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Uskoro nove mjere privatnosti na Facebooku

Facebook bi uskoro s vladom SAD-a trebao postići dogovor o načinu na koji koristi privatne podatke svojih korisnika. Popularna društvena mreža bi tako prije dijeljenja podataka morala uz originalnu dobiti i dodatnu suglasnost korisnika.

Facebook bi uskoro s vladom SAD-a trebao postići dogovor o načinu na koji koristi privatne podatke svojih korisnika. Popularna društvena mreža bi tako prije dijeljenja podataka morala uz originalnu dobiti i dodatnu suglasnost korisnika.

Korisnička suglasnost tražila bi se u slučajevima „materijalnih retroaktivnih promjena“ Facebookovih postavka privatnosti, donosi Wall Street Journal.

Bolja zaštita podataka Facebooku će vjerojatno donijeti nove korisnike, no nedavno provedeno istraživanje pokazalo je kako su marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u nekim djelovima svijeta ipak u padu.

Iako je Facebook i dalje iznimno snažan marketinški alat, rezultati su pokazali kako će čak 61 posto korisnika u SAD-u i Ujedinjenom Kraljevstvu vjerojatno ignorirati digitalne marketinške kampanje koje se provode na društvenim mrežama. S druge strane, Kolumbija i Meksiko najplodnije su tlo za kampanje takvog tipa.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.