Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Vasilijević: Naš je moto “Welcome Home” [FOTO]

Riječ je o uistinu impresivnoj građevini. Prije svega, hotel je nov i kao takav već trendovski ispred ostalih. Primjenjena tehnička rešenja pružaju nove arhitektonske mogućnosti, koje omogućavaju izvrsnu uslugu i visok stupanj funkcionalnosti konferencijskih sadržaja u odnosu na slične hotele u Beogradu.

Riječ je o uistinu impresivnoj građevini. Prije svega, hotel je nov i kao takav već trendovski ispred ostalih. Primjenjena tehnička rešenja pružaju nove arhitektonske mogućnosti, koje omogućavaju izvrsnu uslugu i visok stupanj funkcionalnosti konferencijskih sadržaja u odnosu na slične hotele u Beogradu.

1. Hotel Falkensteiner Hotel Belgrade ****s otvoren je u prosincu prošle godine, koliko ste zadovoljni učinjenim do sada i kakvi su Vaši planovi za budućnost?

Falkensteiner Hotel Belgrade otvoren je početkom prosinca prošle godine; bilo je to soft otvorenje, svečano planiramo za 21. ožujak ove godine; i za samo dva mjeseca poslovanja hotel je posjetilo dosta gostiju iz cijele Europe i Srbije. Jako smo zadovoljni kako odazivom, tako i pozitivnim reakcijama svih gostiju koji su boravili u hotelu, ali, naravno, prostora za napredak svakako ima. Što se tiče planova za budućnost, oni su jasno definirani u strategiji poslovanja hotela. Osnovni cilj Falkensteiner Hotela Beograd jeste razvijati se na tržištu kao lider u segmentu korporativnih gostiju. Pažnju ćemo, dakle, prvenstveno usmjeriti na poslovne ljude koji putuju i kongresni turizam, no u ponudi ćemo također pružati svu udobnost koju zahtijevaju inozemni ljubitelji gradskog turizma. Hotel s četiri zvjezdice s upečatljivom futurističkom vanjštinom očarava svojom atmosferom te vrhunskom opremom. 171 soba i apartman, od kojih 28 luksuznih Royal soba, zajedno sa salonom za ljubitelje cigara, salonom za poslovne ljude s terasom na 9. katu, City SPA centrom s teretanom i konferencijskim dijelom s dvoranom za bankete, na površini od oko 750m², ključni su elementi hotela. Za cjelokupni projekt modernog dizajna s različitim namjenama u beogradskoj poslovnoj četvrti odgovoran je Boris Podrecca, svjetski poznati arhitekt. Trudimo se, naravno, svakog mjeseca privući i individiualne goste novim i atraktivnim ponudama. Tako, između ostalog, hotel nudi i poseban obiteljski paket u trajanju od dvije noći. Paketom je omogućen besplatan boravak za dvoje djece do 12 godina, kao i besplatna posjeta zoo-vrtu.

2. Koliko se pokazalo ispravnim u Beogradu otvoriti još jedan hotel orijentiran na poslovne ljude i kongresni turizam?

Prema podacima Ministarstva privrede i financija iz 2012-te godine, Srbija je najbrže rastuća kongresna destinacija u Europi, a to se posebno odnosi na Beograd i Novi Sad. Falkensteiner Hotel Belgrade pripada kategoriji City Hotela i pruža razvijenu uslugu za poslovne goste, posebice kada je riječ o kongresnom turizmu. Naš hotel posjeduje prvoklasne sadržaje za konferencije površine čak 400m2. Svim korisnicima na raspolaganju su četiri konferencijske dvorane kapaciteta do 160 osoba, koje se uz pomoć pokretnog zida mogu kombinirati i spajati po želji klijenta. Tu su i dvije prostorije za sastanke kapaciteta do 16 osoba, a svaka dvorana opremljena je najsuvremenijom tehnologijom poput LCD ekrana, DVD uređaja, konferencijske ploče, Flipchart-ova i drugih rekvizita. Uz to, Falkensteiner hotel smješten je u središtu poslovne i trgovačke zone Novog Beograda, nedaleko od centra grada i velikih shopping centara i odlično je povezan sa aerodromom, a to je ujedno i velika prednost jednog poslovnog hotela. Upravo pripadanjem FMTGrupaciji hotel ima dobru mogućnost pozicioniranja na srpskom tržištu. U odnosu na konkurentske hotele nudi veći izbor i kvalitetu usluga koje su spoj internacionalne gostoljubivosti sa modernim svjetskim trendovima. Beograd kao regionalni grad ima velike potrebe za ovakvim hotelom, a posebno sada kada je sveprisutan pojačan trend novih investicija.

3. Je li prema Vašem mišljenju Zagreb izgubio priliku postati regionalni lider u kongresnom turizmu i je li tu ulogu preuzeo Beograd?

Zagreb i Beograd predstavljaju zasebna tržišta, tako da ne možemo govoriti o bilo kakvoj konkurenciji, niti ih upoređivati. Oba grada imaju svoju korporativnu klijentelu i u budućnosti mogu napraviti zajednički balkanski proizvod koji će biti zanimljiv za istočna tržišta.

4. Što je Beograd dobio otvaranjem Falkensteiner Hotel Belgrade ****s?

Beograd je prije svega dobio jednu građevinu modernog i dinamičnog dizajna s potpuno inovativnim rešenjima kako u eksterijeru (svjetski priznati arhitekt Boris Podrecca), tako i u interijeru. Interijer odiše posebnom elegancijom koja u potpunosti prati suvremene arhitektonske trendove. Lokacijski hotel se nalazi u središtu beogradske prestižne poslovne zone i zone zabave. Smješten je nedaleko od centra grada uz odličnu povezanost sa aerodromom.

5. Što hotel Falkensteiner Hotel Belgrade ****s razlikuje od sličnih hotela u Beogradu i koje su Vaše prednosti pred drugima?

Riječ je o uistinu impresivnoj građevini. Prije svega, hotel je nov i kao takav već trendovski ispred ostalih. Primjenjena tehnička rešenja pružaju nove arhitektonske mogućnosti, koje omogućavaju izvrsnu uslugu i visok stupanj funkcionalnosti konferencijskih sadržaja u odnosu na slične hotele u Beogradu. Konceptualno se trudimo da se svaki gost osjeća kao kod kuće, što je i moto Falkensteiner hotela: “Welcome Home”. Obratili smo pozornost i na najvažnije potrebe za poslovnog gosta: dobar madrac, jastuk, tuš i najbolji doručak u Beogradu!

6. Hotelska grupacija Falkensteiner za sada ima dva hotela na teritoriju Srbije, planirate li u toj zemlji još neku investiciju?

Uz hotel u Beogradu, grupacija Falkensteiner upravlja i Falkensteiner Hotelom Stara Planina ****, koji je otvoren krajem 2011., i nalazi se na 1350  metara nadmorske visine istoimene planine. Objekt usred prirode, sa 146 soba i Acquapura SPA centrom, uključuje i otvoreni i zatvoreni bazen, saunu te aromatičnu parnu kupelj. Kao jedno od najvećih skijaških područja u Srbiji, sa oko pet mjeseci snježnog prekrivača godišnje, Stara planina je savršeno mjesto za odmor ljubitelja skijanja. Kao zimsku pogodnost obiteljima nudimo besplatan tečaj skijanja za djecu do deset godina. Od proljeća do jeseni moguće je uživati u prekrasnom krajoliku i netaknutoj prirodi, prakticirajući brojne aktivnosti na otvorenom, kao što su planinarenje, penjanje, ili vožnja brdskim biciklima. Falkensteiner hotel Stara Planina nudi opsežan paket usluga, posebno namijenjen obiteljima i to na  „all inclusive“ bazi. Što se novih investicija tiče, mogu vam samo reći da su u planu, ali je to za sada u domenu poslovne tajne.

7. Planirate li neke investicije u drugim državama regije?

Da, ali još je rano o tome govoriti. Svaka odluka mora biti odobrena i potvrđena od strane središnjeg ureda, tako da za sada ne želimo ništa unaprijed obećavati. Planiramo regionalno u sljedećih nekoliko godina još nekoliko projekata, a sve to zavisno od razvoja tržišta.

8. Kakva je suradnja sa Falkensteinerom Hrvatska? Koriste li Vam i u kojoj mjeri iskustva stečena u Hrvatskoj?

Od strane Falkensteiner Hrvatska imamo veliku potporu, prije svega u brand awareness-u. Suradnja se na najvišem mogućem nivou odvija kroz crossselling. Ono što mogu sa sigurnošću reći jest da jedni druge dopunjavamo.

9. Premium Collection nova je linija hotela s pet zvjezdica tvrtke Falkensteiner Hotels & Residences. Što „Premium Collection Hotel“ brand predstavlja? Koje dodatne vrijednosti promovira?

“Premium Collection Hotel” predstavlja luksuznu kategoriju hotela FMTGrupacije. Na temelju najvećih standarda luksuznog hotelijerstva definirani su jedinstveni kriteriji kvalitete, prema kojima je “Premium Collection Hotel” uistinu klasa za sebe. Klijentu pruža izuzetan luksuz, najkvalitetniju opremu, individualan slobodan prostor, gastronomiju na najvećem nivou i savršenu uslugu. Među njima je i Hotel & Spa Iadera u Petrčanima pokraj Zadra, koji oduševljava svojom arhitekturom, mediteranskim dizajnom i nevjerojatnim SPA prostorom na čak 8000 kvadratnih metara. Ladera je fantastična wellness oaza, ali i odlična kongresna destinacija, a sve to potvrđuje i članstvo u prestižnom hotelskom udruženju „The Leading Hotels of the World“.

10. Radili ste do sada većinom u beogradskim hotelima, ali, među ostalim i u vili Montenegro na Svetom Stefanu. Koliko se razlikuje upravljanje i strategija hotela u glavnim gradovima od onih koji se fokusiraju na ljetnu, ili zimsku sezonu?

Upravljanje takvim hotelima i sama strategija umnogome se razlikuju. Osnovni razlog leži u činjenici da kod gradskih hotela jednostavno ne postoji sezonitet.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.