Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Vi ste odlučili: Vindija vam nudi najbolji omjer cijene i kvalitete

Ispitanici su odgovarali na pitanje “Koja marka ili koji proizvođač, bez obzira o kojem se proizvodu, usluzi ili proizvođaču radi, za vas predstavlja najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu u posljednjih 12 mjeseci”?

Ispitanici su odgovarali na pitanje "Koja marka ili koji proizvođač, bez obzira o kojem se proizvodu, usluzi ili proizvođaču radi, za vas predstavlja najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu u posljednjih 12 mjeseci"?

Podravka više ne nudi najbolji omjer cijene i kvalitete, poručili su potrošači tijekom istraživanja koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK tijekom srpnja 2012. godine. S trona Best Buy Award Top ljestvice iz 2010. godine koprivnički brand skinula je Vindija s 10 posto glasova anketiranih. Ispitanici su odgovarali na pitanje “Koja marka ili koji proizvođač, bez obzira o kojem se proizvodu, usluzi ili proizvođaču  radi, za vas predstavlja najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu u posljednjih 12 mjeseci”?

Najnovije Best Buy Award istraživanje, u glavnoj Best Buy Award kategoriji, pokazuje značajne promjene u iskustvu, mišljenju i percepciji hrvatskih potrošača o tome tko im na tržištu pruža proizvode i usluge najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Ukoliko se usporedi Best Buy Award Top ljestvica iz 2012. godine s istom listom iz 2010. godine može se zaključiti da je svakako najveći dobitnik varaždinska Vindija koja je s nekadašnje treće pozicije, sada skočila na čvrsto prvo mjesto. Osim Vindije, uočljivi glavni pobjednici ovog istraživanja su i konzumov K Plus (2010. godine nije ga uopće bilo na ovoj glavnoj Best Buy Award ljestvici, a sada je on jedina trgovačka marka koja se ovdje pojavljuje i to na zavidnom drugom mjestu); Slično kao i LIDL (2010. godine također ga uopće nije bilo na glavnoj Best Buy Award ljestvici, da bi danas zauzimao solidno peto mjesto).

Osim Konzuma i K Plusa, u cijelosti gledano, i sam koncern Agrokor može ukupno biti iznimno zadovoljan ovogodišnjim rezultatima i uspjehu koji su ostvarile neke njegove kompanije. U glavnoj Best Buy Award ljestvici od prije dvije godine, jednu od top pozicija uspio je od agrokorovih kompanija osvojiti samo Konzum koji se tada našao na petom mjestu. Danas, čak tri agrokorove kompanije (Konzum, PIK Vrbovec i Ledo) i čak četiri branda (K-Plus, Konzum, PIK i Ledo) smjestila su se na prestižnu Best Buy Award Top 10 listu, s time što svakako vrijedi još jednom naglasiti izniman uspjeh K Plusa na drugoj poziciji koji se tu smjestio kao jedina trgovačka marka na ovoj glavnoj Best Buy Award listi.

Ovogodišnji dobitnik je svakako i Dukat, koji je 2010. godine na istoj ljestvici osvojio šesto mjesto sa 4,6% glasova (sada s K-Plusom dijeli drugo mjesto – sa 6,5% glasova.). Od domaćih kompanija profitirao je i Gavrilović – 2010. godine na sedmom mjestu (3,5%), sada na impresivnom četvrtom mjestu s 5,5%.

Zamjetno je da je konkurencija na tržištu sve veća. Prije dvije godine imali smo daleko jasniju sliku na samoj ljestvici, dok se danas u glavnoj Best Buy Award Top 10 ljestvici u deset pozicija ugurava čak trinaest tržišnih subjekata s iznimno malom, često gotovo beznačajnom razlikom. Jedino se prvoplasirana Vindija statistički uspjela uvjerljivo udaljiti od drugoplasiranog K Plusa, dok je razlika između ostalih pozicija ili doslovno nikakva (čak nekoliko subjekata s istim rezultatom), ili u najboljem slučaju nešto veća od jednog postotnog boda (razlika u slučaju pozicije Podravke i Kauflanda).

Bitna razlika između Best Buy Award liste iz 2010. godine i ove današnje leži u činjenici da 2010. na ljestvici nismo imali niti jedan izvorni inozemni brand. Danas na Best Buy Award Top 10 ljestvici uočavamo već tri inozemna branda: Lidl, Kaufland i Interspar, uz bitnu naznaku da se odmah ispod desetoplasiranog Interspara “sakriva” i inozemni DM (koji to mjesto dijeli s Plodinama), a već na dvanaestoj poziciji tu je i “Billa”, na trinaestoj poziciji – Clever, na četrnaestom mjestu – Meggle.

Koliko se god na ovoj hrvatskoj Best Buy Award ljestvici uočavali značajni pomaci u cijelom nizu segmentata – jedna stvar ostaje ista: naši sugrađani, kada je riječ o “vaganju” cijene i kvalitete na prvom mjestu razmišljaju o prehrani i eventualno o prodajnim mjestima na kojima takvu robu mogu kupiti.

Nije se ovdje našao niti jedan proizvođač primjerice: automobila, niti jedna banka, niti jedan medij, niti jedna kozmetička kuća itd… To je snažna poruka da naši sugrađani, kada važu između cijene i kvalitete i kada razmišljaju o svojem novčaniku – prvenstveno razmišljaju o hrani.

REZULTATI:

1. Vindija – 10%
2. K Plus / Dukat – 6,5%
3. Konzum – 6%
4. Gavrilović – 5,5%
5. Lidl – 5%
6. Podravka – 4%
7. Kaufland / Kraš – 2,5%
8. PIK Vrbovec – 2,3%
9. Ledo / PIK – 1,8%
10. Interspar – 1,5%


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.