Vidošević je u svom govoru u Tokiju, kako su izvijestili iz HGK, naznačio i da Hrvatska ima pet ključnih elemenata i prednosti koje mogu koristiti svima koji s njom posluju – prometna i energetska infrastruktura, voda, čisto tlo i nezagađeno more.
Hrvatska kao središnja komunikacijska točka za srednju i jugoistočnu Eurpu
Kazao je i da bi Hrvatska postala središnja komunikacijska točka u svijetu za prostor srednje i jugoistočne Europe izgradnjom „velikog cargo-aerodroma kojega bi s najmodernijim željeznicama trebalo povezati s jadranskim lukama i unutrašnjosti, te izgradnjom jadranske željeznica od Drača do Trsta i produljenjem plovnog puta Savom do Zagreba“.
HGK hrvatsko gospodarstvo ovog tjedna u Tokiju predstavlja izložbom 40-ak kvalitetnih hrvatskih proizvoda „Be CROative“ na navedenom turističkom sajmu, koji se održava od 24. do 26. rujna.
Na tom sajmu osmu godinu za redom nastupa i Hrvatska turistička zajednica (HTZ), koja će zajedno s hrvatskim turističkim agencijama i tvrtkama predstaviti i hrvatsku turističku ponudu za japansko tržište.