Akciju Hrvatske gospodarske komore „Kupujmo hrvatsko“, pokrenutu 1997., ove je godine prepoznalo 95% anketiranih građana. U anketi je sudjelovalo 1000 građana starijih od 15 godina iz Rijeke, Splita, Zagreba, Ivanić Grada, Koprivnice i Varaždina.
„Treba kupovati hrvatsko“
Istraživanja HGK-a pokazala su kako se 92% ispitanih slaže da je potrebno kupovati hrvatske proizvode kako bi se pomoglo domaćem gospodarstvu, a njih gotovo 73% spremno je izdvojiti nešto više novaca za kvalitetan hrvatski proizvod jednake kvalitete kao inozemni. Svojom akcijom HGK-a je postigla ono što niti jedna markentiška agencija nije uspjela, naglasio je Vidošević na konferenciji za novinare o nacionalnoj akciji „Kupujmo hrvatsko“ u 2010.
U sklopu akcije „Kupujmo hrvatsko“ provodi se i Projekt vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda i usluga znakovima pa su tako znak „Izvorno hrvatsko“ dobila 122 proizvoda, a „Hrvatska kvaliteta“ 228 proizvoda.
[infopunkt 2513 2]
Projekt „Vrijedne ruke“
Iz HGK-a su uočili interes i proizvođača i trgovaca za sudjelovanjem u akciji „Kupujmo hrvatsko“. To su pokazala i istraživanja prema kojima je, istaknuo je Trpimir Župić, direktor Centra za kvalitetu pri HGK, 76% tvrtki zadovoljno akcijom stoga su u Komori, ohrabljeni pojavom krize, pokrenuli projekt „Vrijedne ruke“ kojim bi se javnost informirala o proizvodnji ekoloških proizvoda, suvenira, rukotvorina i tradicijskih proizvoda nastalih u malim obrtima, zadrugama i obiteljskim gospodarstvima.
„Kupujmo hrvatsko“ nastavlja se i sljedeće godine, najavila je direktorica Sektora za trgovinu pri HKG Milica Rakuša Martulaš.
Ideja stvaranja i proizvodnje, a time i izvoza, dobit će smisao kada kvalitetan proizvod bude pratila cijena koja pak, zaključio je Vidošević, ovisi o društvenoj svijesti.
[infopunkt 2513 3]