Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Vino je jedan od najjačih istarskih brendova

Upitali smo Nikolu Benvenutija, predsjednika Vinistre, udruge vinara i vinogradara Istre, koje su iznenađenje pripremili ove godine?

Više od 130 izlagača, vrhunska vina u kojima će uživati najzahtjevniji vinoljupci, odlična hrana, sjajan zabavni program i gostovanje istinskih zvijezda vinskog svijeta, sve vas to očekuje na 25. Vinistri, najdugovječnijoj i po mnogima najatraktivnijoj izložbi vina u Hrvatskoj. Upitali smo Nikolu Benvenutija, predsjednika Vinistre, udruge vinara i vinogradara Istre, koje su iznenađenje pripremili ove godine?

Benvenuti: U proteklih 25 godina Vinistra je prerasla u  respektabilni vinski događaj u regiji, kojeg posjećuju ljubitelji vina, vinski profesionalci, poznavatelji tržišta, ali i najcjenjeniji svjetski kritičari. Ove godine dolazi nam legendarni britanski kritičar Steven Spurrier, koji je ostao zapamćen kao inicijator Paris tastinga 1976., prijelomnog događaja u modernoj vinskoj povijesti kada su prvi puta posve neočekivano američka vina pobijedila francuska. Nakon toga na vinskoj sceni ništa više nije bilo isto. Njegov posjet kao i posjet Oza Clarka prošle godine potvrda su da su istarska vina vrlo cijenjena u svijetu.

Što vas motivira da je Vinistra iz godine u godinu sve bolja i atraktivnija ne samo ljubiteljima vina i profesionalcima vezanim uz vinsko tržište, nego i turistima koji posjećuju Istru i Poreč? 

Benvenuti: Jednom riječju vino. Svih ovih godina održavanja manifestacije istarsko vino uvijek je bilo i ostalo u fokusu. Uspjeli smo od njega kreirati prepoznatljiv istarski brend, koji odražava našu tradiciju, kulturu i životni stil. S ponosom mogu reći da smo postali jedna od najpoznatijih europskih vinskih regija, a za to je trebalo puno rada, truda, ljubavi, strasti, ali i  znanja i iskustva. A upravo su znanje i iskustvo presudni u stvaranju velikih vina i održavanju zavidne razine kvalitete i u iznimno zahtjevnim vinogradarskim godinama kakva je bila 2017. Unatoč

Na koji način planirate zadržati status jedne od najpoznatijih vinskih regija Europe?

Benvenuti: Proteklo desetljeće napravili smo iznimno velike iskorake, uložili smo u vinograde, podrume, nasade, tehnologiju, naša vina nagrađivana su i cijenjena u svijetu. Kako bismo  još jače osnažili naš brend i zadržali status vinske regije lidera, bilo je potrebno izraditi Strategiju razvoja vinarstva do 2030. Ovu važnu smjernicu razvoja istarskog vinarstva, koja prati svjetske trendove, širi izvozna tržišta i jača  konkurentnost, uskoro ćemo predstaviti javnosti.

Ovogodišnja Vinistra rekordna je po broju izlagača, ali i po broju uzoraka na ocjenjivanju koje se svake godine održava u travnju?

Benvenuti: Iznimno mi je drago što se ove godine uoči jubilarne Vinistre, na 10. međunarodno natjecanje Svijeta malvazija, prijavilo rekordnih 270 uzoraka malvazija iz sedam zemalja. I to iz Hrvatske 207 uzoraka, Italije 37, Slovenije 11, Španjolske devet, Grčke četiri te po jedan uzorak iz Portugala i Crne Gore. Na natjecanje je pristiglo i 312 uzoraka ostalih vina te 28 uzoraka jakih alkoholnih pića te 17 uzoraka ulja. Ukupno 627 uzoraka. Konstantno povećanje broja uzoraka autohtonih sorti koji stižu na ocjenjivanje Svijet malvazije, sve viša razina kvalitete tih uzoraka i svake godine nova vinarska zvijezda nagrađena od stručnog žirija potvrda je da radimo dobar posao te da Istra ravnopravno može stati uz najpoznatije svjetske vinske regije.

Je li lakše malim proizvođačima uspjeti ako su udruženi u klaster ili udrugu?

Benvenuti: Istarski vinari odavno su prepoznali snagu brenda i važnost zajedništva i udruživanja za pozicioniranje na vinskoj karti svijeta. Zajednički nastup na tržištu omogućuje puno veću vidljivost, pristup EU fondovima, osnažuje brend i iznimno je važan za njegovu promociju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.