Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Vipnet ima najbržu mrežu u Hrvatskoj

Vipnet je u 2014. postao i vodeći operator prema zadovoljstvu korisnika

VIP

Kvaliteta mreže je eksplozijom podatkovnog prometa i promjenom korisničkih navika postala jedan od ključnih preduvjeta za kvalitetno korisničko iskustvo. Najbolji primjer promjene korisničkih navika u Vip mreži ocrtava se u usporedbi događanja na stadionu na kojem je bilo prisutno 15 tisuća ljudi 2008. i 2014. godine. Prije sedam godina na stadionu nije bilo niti jednog pametnog telefona, od ukupnog broja ljudi kod 4.7 posto zabilježeno je podatkovno spajanje tijekom kojeg je preneseno 0.1 GB dok je na okupljanju prošle godine udio pametnih telefona bio čak 70 posto, a od ukupnog broja ljudi na stadionu kod njih 82 posto zabilježeno je podatkovno spajanje te je preneseno 2,5 GB podatkovnog prometa.

Podatkovni promet je samo prošle godine na svjetskoj razini porastao za čak 69 posto te u brojkama premašio ukupno korištenje interneta 2000. godine, a ukupna prodaja pametnih telefona u svijetu samo u trećem kvartalu prošle godine je porasla za čak 20 posto. Takav razvoj tehnologije dovodi i do promjene korisničkih navika što pred operatore stavlja veliki izazov kontinuiranih ulaganja u kvalitetu mreže i korisničko iskustvo.

Vipnet je u 2014. postao broj jedan u Hrvatskoj po zadovoljstvu korisnika. To i stalno poboljšanje korisničkog iskustva su područja na kojima već dvije godine ulažemo značajna sredstva i napore, a vodeći rezultati prema NPS metodi to i potvrđuju pa ćemo i dalje veliku pažnju posvećivati kreiranju kvalitetnih proizvoda i usluga – rekao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave Vipneta.

Osim najboljih performansi mreže, Vipnet je u 2014. postao i vodeći operator prema zadovoljstvu korisnika koje se mjeri pomoću Net Promoter Score metode. Net Promoter Score ili tzv. NPS je na svjetskoj razini utvrđena metoda mjerenja zadovoljstva korisnika. Glavno pitanje koje se u istraživanju postavlja korisnicima je „Koliko je vjerojatno da ćete nas preporučiti prijateljima, rodbini ili kolegama na ljestvici od 0 -10?'” Oni ispitanici koji daju ocjene od 0 do 6 su Ditraktori, između 7 i 8 su Neutralci, a ispitanici koji daju ocjene 9 i 10 su Promotori kompanije ili brenda.

Prema NPS istraživanju, čak 79 posto Vipnetovih korisnika je vrlo zadovoljno ili izuzetno zadovoljno s Vipnetom kao mobilnim operatorom. Osim superiorne mreže, razlog ovakvog rezultata je i zadovoljstvo tarifama. U fiksnom segmentu, čak 86 posto korisnika je vrlo ili izuzetno zadovoljno B.net brendom i to je prema NPS kriteriju bez konkurencije najbolji rezultat u domaćoj telekom industriji. Prema NPS rezultatima , zadovoljstvo korisnika Vip fiksnim uslugama iznad je tržišnog prosjeka, a ukupan zbroj Vip i B.net rezultata bez konkurencije pozicionira Vipnet kao lidera na tržištu.

P3 istraživanje dostupno je na poveznici: Rezultati P3 istraživanja

Više o P3

Tvrtka P3 Communications bavi se telekomunikacijskim sektorom, a istraživanja provode po standardima European Telecommunications Standards Institute (ETSI), tijela u Europskoj uniji. Tijekom ispitivanja mobilni timovi u specijalno opremljenim vozilima mjere najvažnije parametre uspoređujući ih s mjerama i kvalitetom konkurentskih mreža.


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.