Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Virtualna stvarnost i komunikacija s potrošačima

Kreativni tim kompanije Ketchum, jedne od vodećih globalnih konzultantskih kuća u području komunikacija, istraživao je bezgranične mogućnosti virtualne realnosti (VR). Baš kao što je mobilna tehnologija preoblikovala način na koji ostvarujemo kontakt s potrošačima i drugim influencerima, to isto će učiniti i virtualna realnost.

Vera Perović „U svijetu komunikacija nalazimo se u prijelomnom trenutku kada su u pitanju inovacije u promociji brenda. Zahvaljujući tehnologiji virtualne realnosti, nećemo samo proizvoditi inovativni sadržaj već ćemo oblikovati kompletna iskustva potrošača. Virtualna realnost neće samo promijeniti način na koji gradimo odnos s potrošačima, već i suštinu toga kako osmišljavamo kreativne i kvalitetne sadržaje“ – istakla je Vera Perović, Client Service direktorica agencije Olaf&McAteer, Ketchum-ovog partnera u Srbiji.

Predstavljamo 5 predviđanja kreativnog tima Ketchum-a o tome kako će virtualna realnost promijeniti različite industrije i načine na koji oni ostvaruju kontakt s potrošačima:

1. Turizam i ugostiteljstvo

Kada je turizam u pitanju, virtualna realnost bi mogla da vam omogući da vidite mjesta širom sveta koja vas zanimaju, poput veličanstvenih vodopada u Mauiju, najnovije atrakcije u Disney World-u, kao i sjaj i veličanstvenost Jelisejskih polja. I s društvenim mrežama takvim kakve su sada, sadržaj virtualne realnosti će se također sherati u velikim količinama.

Planirate sljedeće mesto za odmor? Autentično iskustvo brenda hotela počet će svoj utjecaj prije nego što stignete tamo. Virtualna realnost omogućit će vam da doživite točan raspored prostorija vaše hotelske sobe prijee nego što je rezervirate, a može vam čak dozvoliti i da unesete neke lične izmjene u sobi.

2. Moda u budućnosti

Virtualne modne piste postat će spektakularni događaji za ljubitelje mode. Kao što smo mogli da se uvjerimo kada je u pitanju moć video prijenosa uživo, iskustveni događaji u realnom vremenu su sljedeći korak u evoluciji marketinga društvenih mreža. Uz virtualnu realnost, modni blogeri, utjecajne ličnosti i brendovi mogu da se informiraju o najnovijim trendovima samo uz pomoć slušalica. Trendovi i trgovina koji postaju sve više vizualni ne mogu se izbjeći, bez obzira da li se nalazite u prodavnici, ili u udobnosti vlastitog doma.

3. Zdravlje i wellness usluge

Promjena navika kada su u pitanju zdravlje i ishrana neprestani je izazov. Međutim, zahvaljujući virtualnoj realnosti, u budućnosti će biti lakše napraviti pametniji izbor. Na primer, zamislite da imate virtualnu interakciju s hranom na vašem meniju, i da dobijete informacije o hranljivoj vrijednosti u realnom vremenu i saznajete više o rizicima, liječenju i prevenciji bolesti. S virtualnom stvarnošću, zdravlje i wellness usluge postat će nam bliže i realnije.

4. Asistenti virtualne realnosti

„Asistenti“ virtualne realnosti će promijeniti način na koji potrošači ostvaruju interakciju s brendovima na društvenim mrežama kao što je Fejsbuk. Ova usluga pomoći će stvaranju iskustva za korisnike koje uključuje više razgovora i humaniji pristup nego što je to moguće običnom transakcijom. Kako bude postajala pametnija, interakcija putem ovih asistenata virtualne realnost između čovjeka i mašine postat će još osobnija i neizbježno je da neće moći da se razlikuje od one između ljudi.

5. Sponzorirani sadržaj i prilagođena reklama

Neizbježno, svjetovi virtualne stvarnosti biće mješavina PESO komunikacije (plaćeni – zarađeni – podijeljeni – posjedovani mediji). Zamislite da istražujete pomenutu virtualnu hotelsku sobu, potpuno ste prebačeni tamo, slobodni da komunicirate s označenim predmetima i otključavate skrivene pogodbe u okviru svog novog iskustva. Zbog toga, brendovi koji ubace „skrivene detalje“ u istraživanje nalik na igricu mogu da ostvare dublje veze s potrošačima tako što će im ponuditi poticaje i prilike da otključaju pogodnosti i popuste u okviru svojih markiranih virtualnih svjetova.

Izvor: http://www.media-marketing.com/

Pročitajte još:

Novosti

U nešto daljnjoj budućnosti TV industrije Spotnitz predviđa korištenje tehnologije kao što je virtualna stvarnost.

Ekonomija

U okviru godišnje skupštine IATA, KLM je 25. studenoga predstavio novu ulogu virtualne realnosti (VR) u zrakoplovstvu.

Izdvojeno

U novom izvješću PwC-a navodi se da potrošači počinju prihvaćati tehnologije 4IR pa se 90 % njih koristi najmanje jednom od tih tehnologija.

Industrija

Potrošači iz temelja mijenjaju način na koji definiraju i koriste svoj životni prostor.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.