Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Visa i Hrvatska turistička zajednica udružili snage u promicanju turizma u Hrvatskoj

Hrvatska turistička zajednica i Visa ostvarili su suradnju na promicanju turizma u Hrvatskoj u sklopu Memoranduma o razumijevanju s ciljem daljnje potpore rastu turizma u zemlji u 2022.

Hrvatska turistička zajednica i Visa ostvarili su suradnju na promicanju turizma u Hrvatskoj u sklopu Memoranduma o razumijevanju s ciljem daljnje potpore rastu turizma u zemlji u 2022. Prema uvjetima Memoranduma o razumijevanju, Visa je pružila uvid u podatke povezane s međunarodnim i domaćim turizmom i trendovima putovanja, pružajući podršku Hrvatskoj turističkoj zajednici u modeliranju i planiranju daljnjeg rasta.

Hrvatska turistička zajednica već koristi eVisitor, jedinstveni online informacijski sustav koji omogućuje uvid u turistički promet i smještajne kapacitete u Hrvatskoj, generira statističke izvještaje i marketinške pokazatelje u realnom vremenu te stvara sinergijski učinak svih dionika hrvatskog turizma. Kako bi povećali broj stranih posjetitelja koji sada više nego ikad, traže bezbrižna i sigurna putovanja, Visa je razvila dodatni alat – Visa’s Tourism Trends Dashboard, prilagođeno izvješće turističkih trendova temeljenih na podacima koji bi trebali omogućiti hrvatskim turističkim tijelima kvalitetniji uvid u trendove i pružiti dodatne informacije o obrascima potrošnje.

Osvrnuvši se na vrijednost suradnje, direktorica Sektora strateških projekata HTZ-a Ivana Curić Čabraja izjavila je: „U Hrvatskoj je u tijeku sjajna turistička postsezona, a dnevno u zemlji boravi oko 500.000 turista. Uspoređujući dosadašnje rezultate s onima iz istog razdoblja 2019., Hrvatska je gotovo u potpunosti ostvarila rezultate iz razdoblja prije pandemije, dok su ih pojedine regije i destinacije čak i premašile. Ovakve pozitivne trendove želimo zadržati i u narednim godinama, a naglasak će nam biti na održivom razvoju i strateškim projektima i suradnjama, kao što je i suradnja s Visom, koja će, sigurna sam, dati vrlo dobre rezultate.”

Renata Vujasinović, direktorica  Vise za Hrvatsku, izjavila je: “Veliko nam je zadovoljstvo surađivati s Hrvatskom turističkom zajednicom kako bismo doprinijeli u donošenju odluka, odnosno kako bi povećali broj posjeta Hrvatskoj i osigurali rast prihoda od turizma u zemlji. Dijeleći uvide temeljene na podacima o trendovima potrošnje stranih gostiju tijekom njihovog putovanja u Hrvatskoj, nadamo se da ćemo doprinijeti Hrvatskoj turističkoj zajednici u razvoju još preciznijeg pristupa razvoju ove industrije koja je ključna za gospodarstvo zemlje.”

U Visinom izvješću turističkih trendova ističe se nekoliko ključnih točaka:

  • 7 koridora koji čine značajan udio posjetitelja te kartične potrošnje u Hrvatskoj su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD, Poljska, Slovenija, Francuska i Austrija
  • Zemlje s najvećom potrošnjom podjednako su zastupljene u cijeloj zemlji, iako su u određenim gradovima uočeni klasteri. Primjerice, gosti iz SAD-a i Velike Britanije preferiraju Dubrovnik i Split, dok gosti iz Njemačke i Austrije preferiraju Istru. Austrijanci, Amerikanci i Danci u prosjeku troše znatno više.
  • Razlog dolaska gostiju je pretežno uživanje u slobodnom vremenu, dok 58% njih ostaje duže od 2 dana generirajući 81% potrošnje.

Podaci iz Vise otkrivaju i druge zanimljive informacije. Primjerice, turistička mobilnost prilično je visoka, dok se gradski koridori razlikuju ovisno o lokaciji; postoji sinergija između Dubrovnika, Splita i susjednih otoka.

Visino izvješće utvrđuje i sektore s najvećom potrošnjom, pri čemu su Putovanja i slobodno vrijeme najpopularniji segment potrošnje među turistima koji posjećuju Hrvatsku, a po potrošnji slijedi maloprodaja.

Izvješće pruža i  usporedbu Hrvatske s nekoliko konkurentnih zemalja kako bi se lakše uočilo koje su prednosti hrvatskog turizma i kako može postati još konkurentniji.

U sklopu Memoranduma, Visa planira surađivati s Hrvatskom turističkom zajednicom i zajedničkim marketinškim kampanjama privući više gostiju. Koristeći saznanja o turističkim trendovima, kao i Visina globalna partnerstva, u sklopu promocije Hrvatske kao međunarodne destinacije stranim turistima će se pružati ključne informacije prije i tijekom njihova putovanja.

Visa redovno pokreće ciljane promotivne kampanje usmjerene na povećanje svijesti turista o prihvaćanju sigurnog digitalnog plaćanja u Hrvatskoj te nudi nekoliko promotivnih inicijativa turistima koji redovito putuju u Hrvatsku.

Visa je također predana pružanju podrške hrvatskom gospodarstvu i zato je 2022. godine Visa pokrenula inicijativu Digitalna Hrvatska kako bi podržala i omogućila trgovcima i potrošačima u Hrvatskoj korištenje inovativnih, pouzdanih i sigurnih plaćanja. U sklopu inicijative Digitalna Hrvatska, Visa zajedno sa svojim partnerima besplatno nudi POS terminale svim hrvatskim malim i srednjim poduzećima koja još nisu prihvatila digitalna i kartična plaćanja što je također od koristi svim malim poduzetnicima u sektoru turizma. Projekt Digitalna Hrvatska kroz pismo potpore  između ostalih podržalo je i Ministarstvo turizma i sporta.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.