Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Vollo želi digitalizirati autobusni prijevoz u Hrvatskoj

Jedva ste dočekali taj godišnji odmor, a već vas hvata nervoza jer vam se od silne vrućine znoj slijeva niz lice dok čekate u beskrajnom redu za kupovinu autobusnih karata? Maštate kako ćete uroniti u naše lijepo Jadransko more ili popiti hladni napitak u kafiću uz plažu? Sve će se to vjerojatno i dogoditi jednom kada dočekate te nesretne karte. Ovakav scenarij dosad je bio hrvatska stvarnost, ali što kada biste mogli preskočiti to mukotrpno čekanje i jednostavno ušetati u autobus? Predstavljamo vam Vollo, internetski servis koji vam pomaže da brže i jednostavnije kupite autobusne karte.

Vollo je djelo naših mladih snaga, poduzetnika Marka Jukića, dizajnera Darka Škulja i njihove ekipe, koji žele digitalizirati autobusni prijevoz u Hrvatskoj, cijelu ju povezati na jednostavan način te pomoći i domaćim i stranim putnicima. Nudi najjeftinije karte u Hrvatskoj, jednostavnu kupovinu preko internetske stranice ili mobitela u samo nekoliko koraka te ukrcavanje s online kartom.

Internetska stranica omogućuje jednostavnu i brzu pretragu, usporedbu cijena i kupovinu autobusnih karata. Možete birati između nekoliko autobusnih prijevoznika, a Vollo je do sada potpisao ugovore s oko 80% prijevoznika u Hrvatskoj. Putnik također ima transparentan uvid u informacije o kvaliteti usluge prijevoznika, pa tako može provjeriti ima li autobus klimu, Internet, TV, naplaćuje li prtljagu i slične relevantne podatke. Osim toga, Vollo.net nudi korisne i zanimljive informacije o kolodvorima, popularnim događanjima u regiji te povoljnom smještaju na odabranoj destinaciji.

Kad se uzme u obzir činjenica da većina putnika čeka posljednji trenutak za kupnju karata te se tome pridoda hrpa izgubljenih turista koji bezglavo lutaju bez kraja i konca, autobusni kolodvor ljeti vjerojatno postaje mjesto s najvećom razinom stresa. U zemlji u kojoj broj turista svake godine prelazi 15 milijuna, a gotovo 90% autobusnih karata još uvijek se kupuje fizički na kolodvorima, Vollo je pronašao svoju misiju.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.