Jedva ste dočekali taj godišnji odmor, a već vas hvata nervoza jer vam se od silne vrućine znoj slijeva niz lice dok čekate u beskrajnom redu za kupovinu autobusnih karata? Maštate kako ćete uroniti u naše lijepo Jadransko more ili popiti hladni napitak u kafiću uz plažu? Sve će se to vjerojatno i dogoditi jednom kada dočekate te nesretne karte. Ovakav scenarij dosad je bio hrvatska stvarnost, ali što kada biste mogli preskočiti to mukotrpno čekanje i jednostavno ušetati u autobus? Predstavljamo vam Vollo, internetski servis koji vam pomaže da brže i jednostavnije kupite autobusne karte.
Vollo je djelo naših mladih snaga, poduzetnika Marka Jukića, dizajnera Darka Škulja i njihove ekipe, koji žele digitalizirati autobusni prijevoz u Hrvatskoj, cijelu ju povezati na jednostavan način te pomoći i domaćim i stranim putnicima. Nudi najjeftinije karte u Hrvatskoj, jednostavnu kupovinu preko internetske stranice ili mobitela u samo nekoliko koraka te ukrcavanje s online kartom.
Internetska stranica omogućuje jednostavnu i brzu pretragu, usporedbu cijena i kupovinu autobusnih karata. Možete birati između nekoliko autobusnih prijevoznika, a Vollo je do sada potpisao ugovore s oko 80% prijevoznika u Hrvatskoj. Putnik također ima transparentan uvid u informacije o kvaliteti usluge prijevoznika, pa tako može provjeriti ima li autobus klimu, Internet, TV, naplaćuje li prtljagu i slične relevantne podatke. Osim toga, Vollo.net nudi korisne i zanimljive informacije o kolodvorima, popularnim događanjima u regiji te povoljnom smještaju na odabranoj destinaciji.
Kad se uzme u obzir činjenica da većina putnika čeka posljednji trenutak za kupnju karata te se tome pridoda hrpa izgubljenih turista koji bezglavo lutaju bez kraja i konca, autobusni kolodvor ljeti vjerojatno postaje mjesto s najvećom razinom stresa. U zemlji u kojoj broj turista svake godine prelazi 15 milijuna, a gotovo 90% autobusnih karata još uvijek se kupuje fizički na kolodvorima, Vollo je pronašao svoju misiju.