Novosti

Vozila budućnosti križanci između automobila i motocikala

Renault Twizy ZE Concept vozilo je na baterije kojemu je raspored sjedenja jednak onome na motociklu. Dug 2,3 metra, postiže brzinu od 75 kilometara na sat. Volkswagen L1 produkt je želje VW-a da proizvede automobil koji troši jednu litru goriva na 100 kilometara. Peugeot BB1 odlučio se na „klasičniju” izvedbu. Projekt vozila nove generacije i dalje ima mjesta za četiri putnika, u karoseriji manjoj od Smartove.

Renault Twizy ZE Concept vozilo je na baterije kojemu je raspored sjedenja jednak onome na motociklu. Dug 2,3 metra, postiže brzinu od 75 kilometara na sat. Volkswagen L1 produkt je želje VW-a da proizvede automobil koji troši jednu litru goriva na 100 kilometara. Peugeot BB1 odlučio se na „klasičniju" izvedbu. Projekt vozila nove generacije i dalje ima mjesta za četiri putnika, u karoseriji manjoj od Smartove.

Spoj novih tehnologija, sigurnosnih i dizajnerskih rješenja te konstantna potraga za što boljim ekonomskim pokazateljima i ekološkim vozilima približili su neke od najvećih proizvođača te industrije drugom “polu” prijevoznih sredstava – motociklima.

Zaokret u Frankfurtu

Tri velika svjetska proizvođača automobila, Volkswagen, Renault i Peugeot, na prošlom su Frankfurtskom Auto Showu svijetu prezentirali svoju inačicu automobila budućnosti. Jedan od najjačih svjetskih sajmova svjedočio je tako zaokretu u industriji koji bi mogao proizvođače automobila odvesti prema križancima između automobila i motocikala.

Tako izmišljen novi segment industrije proizvođačima nudi komparativne prednosti prvoga na tržištu i projekcije značajnih dobiti. Povijest nas uči o „izmišljenoj” Toyotinoj SUV klasi, na kojoj su Japanci zaradili milijarde.

Ta su vozila zbog svojih dimenzija, težine te pogona gotovo potpuno ekološki prihvatljiva i donose stvarne prednosti – parkiranje, potrošnju te nove proizvodne procese.

Renault Twizy ZE Concept vozilo je na baterije kojemu je raspored sjedenja jednak onome na motoru. Dug 2,3 metra, postiže brzinu od 75 kilometara na sat.

Na tržištu za tri-četiri godine

Volkswagen L1 (na slici) produkt je želje VW-a da proizvede automobil koji troši jednu litru goriva na 100 kilometara. Kokpit koji podsjeća na zrakoplovni nudi opciju vožnje na baterije te motor od 800 prostornih centimetara. Težak samo 380 kilograma, futuristički L1 postiže maksimalnu brzinu od 100 kilometara na sat, trošeći pritom 1,38 litara na sto kilometara. Dva putnika također su smještena jedan iza drugoga.

Peugeot BB1 odlučio se na „klasičniju” izvedbu. Projekt vozila nove generacije i dalje ima mjesta za četiri putnika, u karoseriji manjoj od Smartove. Putnici sjede na sjedalicama sličnim onima na motociklu, što omogućuje više mjesta za noge, a vozač umjesto volanom upravlja motociklističkim guvernalom.

Križanci nove generacije doći će na tržište za tri-četiri godine. Početak njihova osvajanja tržišta prenapučenih metropola označit će kraj klasične autoindustrije. I više zabave u vožnji za sve nas!

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version