Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Vrijeme je za jedinstvene ideje – počinje HOWtoWOW akademija!

HOWtoWOW akademija, koja već osam sezona svim sudionicima industrije tržišnih komunikacija, bili oni agencije ili oglašivači, omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima kako bi kroz nova znanja osigurali još svjetliju budućnost struke, predstavila je devetu sezonu s nizom naslova koji obuhvaćaju ključne teme industrije.

HOWtoWOW akademija, koja već osam sezona svim sudionicima industrije tržišnih komunikacija, bili oni agencije ili oglašivači, omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima kako bi kroz nova znanja osigurali još svjetliju budućnost struke, predstavila je devetu sezonu s nizom naslova koji obuhvaćaju ključne teme industrije.

„Nakon 60 održanih radionica, 4000 polaznika i predavača ocijenjenih isključivo peticama, već provjeren koncept visoko interaktivnih i hvaljenih radionica dodatno će začiniti sunčano proljetno vrijeme na početku edukativne sezone – a s nama nikada nije dosadno, pa će sudionici devete sezone uspješno akumulirati ideje te upijati znanje i u novim prekrasnim ambijentima poput Laube, The Garden Breweryja, kao i Rougemarin Parka, poručila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), organizatora akademije.

Već na prvi pogled vidljiva su priznata imena iza kojih se, kako najavljuju organizatori, kriju iskustva i metode provjerene u velikim svjetskim kompanijama. Originalni kreativni procesi, dizajn održive budućnosti, učinkovitost bez burnouta, strateško razmišljanje bez premca i vrhunska front-end arhitektura – neke su od odabranih tema za sve koji žele biti dijelom projekta koji potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu.

Za impresivan popis ovogodišnjih mentora odabrani su Nick Eagleton, kojem je malo tko ravan kada je riječ o brainstorming metodi – i čiji oduševljeni polaznici tvrde da uvijek izvlači potpuni maksimum; Mark Shayler, najpoznatiji miljenik HOWtoWOW publike, stručnjak za održivost, inovacije i poduzetništvo te jedan od najkarizmatičnijih britanskih govornika; Aljoša Bagola, kreativni direktor desetljeća (ne, niste krivo pročitali) u Sloveniji te autor bestsellera Kako pregorjeti i uzeti život u svoje ruke; Louisa Moger, stručnjakinja za strateško razmišljanje i izazove koji mu se mogu naći na putu s jedinstvenim pristupom oglašavanju te Harry Roberts, traženi i nagrađivani konzultant te front-end developer s impresivnim popisom klijenata poput Googlea, UN-a i Unilevera.

Ovogodišnji niz izvrsnih radionica dodatno će obogatiti David Cuen – marketinški genijalac koji, ranije za BBC i Instagram, a danas za Booking.com, svakodnevno predvodi svjetske timove content creatora te stvara svrhovite strategije s isključivo najkvalitetnijim rezultatima – a sve informacije o njegovoj zagrebačkoj radionici bit će dostupne tijekom svibnja!

Popis tema i termina

Partneri su inspirativne edukativne sezone Lauba, The Garden Brewery, Mastercard, Turistička zajednica Grada Zagreba, Franck i Submarine Burger.

Više informacija pronađite na www.hura.hr/howtowow.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.