Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Vrijeme je za jedinstvene ideje – počinje HOWtoWOW akademija!

HOWtoWOW akademija, koja već osam sezona svim sudionicima industrije tržišnih komunikacija, bili oni agencije ili oglašivači, omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima kako bi kroz nova znanja osigurali još svjetliju budućnost struke, predstavila je devetu sezonu s nizom naslova koji obuhvaćaju ključne teme industrije.

HOWtoWOW akademija, koja već osam sezona svim sudionicima industrije tržišnih komunikacija, bili oni agencije ili oglašivači, omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima kako bi kroz nova znanja osigurali još svjetliju budućnost struke, predstavila je devetu sezonu s nizom naslova koji obuhvaćaju ključne teme industrije.

„Nakon 60 održanih radionica, 4000 polaznika i predavača ocijenjenih isključivo peticama, već provjeren koncept visoko interaktivnih i hvaljenih radionica dodatno će začiniti sunčano proljetno vrijeme na početku edukativne sezone – a s nama nikada nije dosadno, pa će sudionici devete sezone uspješno akumulirati ideje te upijati znanje i u novim prekrasnim ambijentima poput Laube, The Garden Breweryja, kao i Rougemarin Parka, poručila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), organizatora akademije.

Već na prvi pogled vidljiva su priznata imena iza kojih se, kako najavljuju organizatori, kriju iskustva i metode provjerene u velikim svjetskim kompanijama. Originalni kreativni procesi, dizajn održive budućnosti, učinkovitost bez burnouta, strateško razmišljanje bez premca i vrhunska front-end arhitektura – neke su od odabranih tema za sve koji žele biti dijelom projekta koji potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu.

Za impresivan popis ovogodišnjih mentora odabrani su Nick Eagleton, kojem je malo tko ravan kada je riječ o brainstorming metodi – i čiji oduševljeni polaznici tvrde da uvijek izvlači potpuni maksimum; Mark Shayler, najpoznatiji miljenik HOWtoWOW publike, stručnjak za održivost, inovacije i poduzetništvo te jedan od najkarizmatičnijih britanskih govornika; Aljoša Bagola, kreativni direktor desetljeća (ne, niste krivo pročitali) u Sloveniji te autor bestsellera Kako pregorjeti i uzeti život u svoje ruke; Louisa Moger, stručnjakinja za strateško razmišljanje i izazove koji mu se mogu naći na putu s jedinstvenim pristupom oglašavanju te Harry Roberts, traženi i nagrađivani konzultant te front-end developer s impresivnim popisom klijenata poput Googlea, UN-a i Unilevera.

Ovogodišnji niz izvrsnih radionica dodatno će obogatiti David Cuen – marketinški genijalac koji, ranije za BBC i Instagram, a danas za Booking.com, svakodnevno predvodi svjetske timove content creatora te stvara svrhovite strategije s isključivo najkvalitetnijim rezultatima – a sve informacije o njegovoj zagrebačkoj radionici bit će dostupne tijekom svibnja!

Popis tema i termina

Partneri su inspirativne edukativne sezone Lauba, The Garden Brewery, Mastercard, Turistička zajednica Grada Zagreba, Franck i Submarine Burger.

Više informacija pronađite na www.hura.hr/howtowow.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.