Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

“Vrtim Zdravi Film” uspješno se zavrtio kao dio nastave na daljinu

Projekt “Vrtim Zdravi Film” uspješno se prilagodio novom načinu nastave te po prvi put zaživio i na daljinu, ali i donio neke novosti.

Projekt “Vrtim Zdravi Film” uspješno se prilagodio novom načinu nastave te po prvi put zaživio i na daljinu, ali i donio neke novosti. Uz učenike sedmih razreda u program su se uključili i šesti razredi, koji su u vrijeme nastave na daljinu uvid u projekt dobili putem interaktivnih radionica i predavanja. Projektom je ove godine obuhvaćeno više 13.500 djece, 2.000 više od planiranog, što je najveći broj učenika u školskoj godini.

Projekt “Vrtim Zdravi Film” obuhvatio je više od 43.000 osnovnoškolaca u devet sezona, koliko se provodi u suradnji Hrvatskog školskog sportskog saveza i tvrtke Nestlé. Glavni cilj je usvajanje pozitivnih životnih navika kod djece, podrška roditeljima i javno-zdravstvenim institucija u smanjenju pretilost i prekomjerne tjelesne težine.

“Za odlične rezultate ove sezone uvelike su zaslužni profesori, koji su kroz posebno pripremljene prezentacije za rad na daljinu prezentirali gradivo, kvizove znanja i radne zadatke na koje su djeca odgovarala slanjem svojih ideja, prijedloga i fotografija. Novi način nastave potaknuo je sve uključene da budu posebno kreativni i postavio temelje za daljnji razvoj projekta” – izjavio je Ivan Dujić, glavni tajnik Hrvatskog školskog sportskog saveza.

U sklopu projekta učenici se educiraju o osnovnim postulatima pravilne prehrane, važnosti redovite tjelesne aktivnosti, a dotiču se i teme poremećaja u prehrani poput anoreksije i bulimije.Sadržaj su kreirali nutricionisti uz podršku profesora tjelesne i zdravstvene kulture. Posebnost projekta je da isključuje promociju proizvoda kompanije prema djeci.

“Vrtim Zdravi Film” dio je globalne inicijative za zdraviju djecu, a koja je u 2019. godini postigla najveći uspjeh i dosegla čak 27.2 milijuna djece te su hrvatski školarci dio te inicijative.

Dodatno, Nestlé aktivno radi na stalnom unaprjeđivanju nutritivnog sastava svojih proizvoda, kroz stalno smanjivanje količine šećera, soli i zasićenih masnoća u proizvodima, izbacivanje umjetnih bojila, uvođenje većih količina povrća, orašastih plodova, sjemenki, mahunarki i mekinja u proizvode, edukacija društva o pravilnoj prehrani te educiranje trudnica i rodilja o važnosti dojenja.

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.