Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Web::Strategija – dodjeljene Masterweb nagrade

Danas, točno u 13:00h dodijeljene su Masterweb nagrade i uručena priznanja šestorici najboljih. Javno proglašenje dogodilo se na konferenciji Web::Strategija 16 – Laboratorij digitalnog marketinga koja se održala u hotelu Laguna.

Prijavljivali su se radovi u dvije kategorije:

  • Najbolja web-marketing kampanja 2015
  • Najbolje korporativne web-stranice 2015

Najbolja web-marketing kampanja 2015

U kategoriji Najbolja web-marketing kampanja 2015 o sudbini prijavljenih odlučivali su profesionalci struke, žiri u kojem su bili: Elmira Majerić, Bojan Bernik i Luka Solenički.

Pobjedu su zasluženo ponijele tri najbolje web-marketing kampanje:

  • Budućnost u Adrisu

Adris grupa naručitelj je kampanje, a izvođač, Bruketa&Žinić OM i Brlog, preuzeli                                          su priznanje struke koje je ponosno odnio direktor Davor Bruketa.

  • Vremenski trezor

Zagrebačka banka bila je naručitelj ove kampanje te je njihov predstavnik ponio Masterweb priznanje koje im nije prvo jer su već bili pobjednici u ovom natječaju, u ožujku ove godine kada su bili među TOP3 pobjednika u kategoriji Najbolje internetsko bankarstvo 2015.
Izvođači ove kampanje su Bruketa&Žinić OM, Mediacom, Degordian i Digitalno poslovanje Zagrebačke banke.

  • Njuškalo je nestao

Naručitelj ove web-marketing kampanje je, naravno, Njuškao, a izvođač je tvrtka Size, čiji je predstavnik preuzeo Masterweb nagradu.

Najbolje korporativne stranice 2015

U kategoriji Najbolje korporativne stranice 2015 ocjenjivali su Tomislav Buza, Davor Erić i Dražen Tomić koji su odabrali ovaj TOP3:

  • Vegeta za koju je nagradu preuzeo izvođač, tvrtka Nivas d.o.o. čiji je predstavnik ponio nagradu da krasi zid njihova ureda.
  • Podravka u ulozi naručitelja, a tvrtka Web.burza u ulozi izvođača
  • Gauss Development koji je jedan od 3 najbolja, a ova je tvrtka i naručitelj i izvođač.

Izjave članova žirija

Izjava članova žirija za Najbolja web-marketing kampanja 2015:

„Prijavljeni radovi bili su iznimno kvalitetni.

Adrisova kampanja je za nijansu pobijedila. Sve tri kampanje imaju jako dobro osmišljenu komunikaciju i ljudima šalju jasnu i nedvosmislenu poruku.

Adris je od “običnog” natječaja za posao napravio kampanju dodirnuvši se teme koja je zadnjih par godina aktualna, a to je iseljavanje mladih obrazovanih ljudi u potrazi za poslom. Postaviti tu reklamu na lokacije sa kojih ljudi putuju daje dodatnu snagu poruci da još ima prilike za dobar posao u Hrvatskoj i da će vam obitelj biti sretna ako ostanete tu.

Vremenski trezor ima jako jednostavnu, gotovo banalnu poruku. U svijetu koji se sve brže mijenja, tehnologija koja rapidno napreduje i svaki dan je sve neizvjesnije, postoji banka koja već 100 godina posluje stabilno i sigurno bez obzira što se događalo u svijetu i kakve promjene dolazile. Sam vremenski trezor koji se zapečatio na sljedećih sto godina zapravo simbolizira sigurnost koju banka planira pružati u budućnosti, kao što je do sada.

Njuškalo je pas koji simbolizira najposjećeniji HR oglasnik, tj. tako se zove sam oglasnik. S obzirom da se željelo obratiti pažnju ljudima koji možda već neko vrijeme nisu posjetili njuškalo, stvorili su kampanju koja će privući i njih, a ne samo one koji trenutno nešto kupuju ili prodaju. Nije lako smisliti kampanju koja se neće vrtiti oko samih oglasa u oglasniku, što su uspjeli.“

Izjava žirija u kategoriji Najbolje korporativne web-stranice 2015:

“Korporativne web stranice moraju odražavati svijest kompanije o važnosti nastupa na webu i prezentacije sadržaja prije svega zanimljive poslovnim posjetiteljima, no ta se svijest u Hrvatskoj vrlo često ne prepoznaje stoga ovogodišnji dobitnici su upravo zbog toga jer su na drugačiji način pristupili web prezentacije kompanije ili branda zaslužili nagrade.

Potrebna je promjena svijesti, ali i shvaćanje interneta kao medija. Pritom dizajn koji je automatski prlagodljiv različitim uređajima – računalima, tabletima ili pametnim telefonima, nešto je što korporativni web jednostavno mora imati.

S tehničke strane gledano, smatramo da je stranica Vegeta.hr (izvođač: Nivas iz Zagreba) zasluženo na prvom mjestu jer koristi responzivan pristup koji omogućava korisnicima jednako iskustvo bez obzira kojim preglednikom ili na kojem uređaju gledaju sadržaj.

Responzivnost, odnosno automatska prilagodba uređaju, je nešto što većina prijavljenih radova ima i nešto što je, a zbog sve većeg broja korisnika mobilnih uređaja, svojevrsni standard.

Vodeći trojac u tom segmentu još više odskaće od svih prijavljenih radova. Uz responzivnost, stranice pobjednika sadrže napredne CSS3 animacije i modernu navigaciju, a skoro svi elementi su prilagođeni upravljanju dodirom putem ‘touch screen’ uređaja.

Stranica Vegeta.hr pak obiluje novitetima kao što su inteligentni interaktivni sadržaji “Mood Food”. Njihova posebnost leži u istraživanju tržišta i suradnji s psihologom u kojemu su raspoloženja i prehrana povezani kroz napredne algoritme.“

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.