Ricov je istaknuo, da je jedan od glavnih ciljeva festivala povezati medijske i PR stručnjake iz regije, kako bi razmijenili iskustva i novosti. Naime, lakše je doznati što se događa u Londonu ili SAD-u, nego u zemljama jugoistočne Europe, kazao je Ricov.
Tijekom trajanja Festivala predstavnici medijskih kuća, marketinške industrije te odnosa s javnošću (PR) raspravljat će o tome je li pravo novinarstvo umrlo, o medijima i odnosima s javnošću (PR), kako je digitalno doba promijenilo svijet, sportskoj TV produkciji, novinarstvu 30 godina poslije i slično.
Gost američki publicist i mislilac Andrew Keen
Direktorica programa WMF Mia Pećina izdvojila je panel raspravu o digitalizaciji televizije u kojoj će sudjelovati predstavnici svih vodećih televizija iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Istaknula je, da će među gostima biti i američki publicist i mislilac, Andrew Keen, koji će imati predavanje na temu svoje knjige „Kult amatera – kako Internet ubija našu kulturu.“
Collina pojašnjava inovativne tehnike pripreme za utakmice
Najatraktivniji gost će biti zasigurno Pierluigi Collina, zvijezda nogometnog suđenja, koji je glasnogovornik kompanije MasterCard. Collina je inače financijski savjetnik, a diplomirao je ekonomiju. Na svojim predavanjima pojašnjava inovativne tehnike priprema za utakmice, koje potom prenosi na poslovni svijet.
Pete Radovich – dobitnik više od 15 Emmy Sports Awards
O sportskoj TV produkciji će govoriti krestivni direktor američkog CBS-a, Pete Radovich, koji je za svoj rad u televizijskom sportskom novinarstvu, dobio više od 15 Emmy Sports Awards. Inače, Radovich je podrijetlom iz Hrvatske.
Programi ovogodišnjeg MWF će protjecati u tri dvorane, a svakog dana su predviđeni i nezaobilazni zabavni programi, koji čine nedjeljivu cjelinu s radnim dijelom festivala.
