Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Xiaomi se širi u Europi!

Četvrti vodeći proizvođač mobitela i potrošačke elektronike Xiaomi otvorio je vrata svog prvog Mi Storea u Beču, čime ovaj dio Europe postaje bogatiji za dugo očekivanu i još dostupniju ponudu ovog sve zamijećenijeg svjetskog lidera pametnih telefona.

Četvrti vodeći proizvođač mobitela i potrošačke elektronike Xiaomi otvorio je vrata svog prvog Mi Storea u Beču, čime ovaj dio Europe postaje bogatiji za dugo očekivanu i još dostupniju ponudu ovog sve zamijećenijeg svjetskog lidera pametnih telefona. Smješten u sklopu Shopping Centra Süd, Mi Store, za čije je otvorenje zaslužna tvrtka Bijelić Co, ujedno i ovlašteni distributer Xiaomi proizvoda za Austriju, Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju i Crnu Goru, osigurat će veću i lakšu dostupnost Xiaomi pametnih telefona i ekosistem proizvoda.

Tom prilikom Viktor Bijelić, predsjednik Uprave Bijelić Co, je naglasio: „Oduševljeni smo što u suradnji sa Xiaomi otvaramo prvi Mi Store na području srednje Europe. Otvorenje ove trgovine je kulminacija zajedničke vizije, truda i timskog rada na projektu sve kako bi našim Mi Fanovima omogućili kupovinu svih Xiaomi proizvoda na jednostavan i pristupačan način. Naši kupci će uživati sve benefite koje donosi kupnja proizvoda iz službenih trgovina (jamstvo, servisna podrška), a uz pristupačne cijene i uvijek atraktivne popuste. U planu je otvaranje novih Mi Store kako bi svi naši fanovi bili u mogućnosti iskusiti i kupiti Xiaomi proizvode.“

Osnovan 2010. godine te vođen osobnim uvjerenjem osnivača i poduzetnika Lei Juna da tehnologija visoke kvalitete treba biti pristupačna svima, a što je u konačnici postalo i poslovna filozofija ovog kineskog vizionara u području mobilne tehnologije, Xiaomi je prepoznatljiv po jedinstvenom logu MI koji predstavlja skraćenicu termina „Mobile Internet“. MI logo ujedno predstavlja i podsjetnik na nemoguću misiju – „Mission Impossible“, odnosno na mnogobrojne izazove koji su se pojavili na početku pokretanja ovog globalno prepoznatljivog i vodećeg proizvođača mobitela i potrošačke elektronike.

Da je uspješno savladao sve izazove te učvrstio svoju poziciju 4. vodećeg proizvođača pametnih telefona potvrđuju i ostvareni poslovni rezultati sukladno kojima Xiaomi u prvom kvartalu 2018. godine drži tržišni udio od 8,4%, a što predstavlja povećanje od 4,1% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Jednako tako, ovaj je svjetski lider u navedenom periodu ostvario i impresivan rast od 87,8% te isporučio ukupno 28 milijuna pametnih telefona. Ne manje važno jest i da Xiaomi do kraja godine namjerava svoje dionice uvrstiti u Hongkonšku burzu, potvrđujući i na ovaj način sve snažniju prisutnost i prepoznatljivost na tržištu.

S daljnjim intenzivnim ulaganjima u osiguravanje što šire i lakše dostupnosti pametnih telefona i potrošačke elektronike za sve ljubitelje suvremene mobilne tehnologije ovog dijela Europe, Xiaomi nastavlja i u narednom razdoblju kada se očekuje otvorenje novih Mi Storeova u Austriji, Hrvatskoj, Sloveniji te Srbiji kao i ulazak u top 4 proizvođača na austrijskom tržištu pametnih telefona. Ne manje važno, Xiaomi proizvodi su, osim u sklopu vlastitih Mi Storeova, trenutno smještenih u ukupno 74 države diljem svijeta, dostupni i u maloprodajnim mjestima te kroz ponude teleoperatera.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.