Sigurno svaki dan bar neko vrijeme provodite na YouTubeu, bilo da slušate glazbu ili gledate dokumentarce. Svatko s kamerom/mobitelom i internetom danas može ispričati svoju priču, a oni koji novac zarađuju na YouTubeu slažu se u tome da ne morate imati najskuplju opremu, ili završiti kojekakve škole da biste mogli stvarati svoj sadržaj. A sad imate i jedan razlog više da se upustite u ovu avanturu…
Znamo da veliki uspjeh TikToka pokušavaju kopirati i druge velike tehnološke kompanije. Tako je Facebook, odnosno Instagram predstavio Instagram Reels, Snapchat je predstavio Spotlight, a YouTube Shorts. Kako bi privukli korisnike, a pogotovo influencere na stvaranje što zanimljivijih i viralnih videa, kompanije su pokrenule nagradne fondove iz kojih im plaćaju dobar novac za sadržaj koji objavljuju.
YouTube Short Fund
Takav fond ovaj je tjedan najavio i YouTube te putem YouTube Short Funda tijekom ove i sljedeće godine korisnicima namjeravaju platiti ukupno 100 milijuna dolara. Koji su to uvjeti za sudjelovanje, iz YouTubea još nisu objavili, no trebali bi saznati uskoro.
Ono što znamo jest da se kreatori sadržaja i influenceri neće moći prijaviti za tu nagradu, već će ih YouTube sam kontaktirati. Mjesečno, nagrade bi trebalo dobiti “tisuće korisnika”, najavili su iz YouTubea, a treba naglasiti da oni ne moraju biti dio partnerskog programa YouTubea, već su apsolutno svi korisnici u igru za novčane nagrade. Naravno, da bi novac zaradili, potrebno je snimiti sadržaj za YouTube Shorts koji će privući veliku pažnju korisnika i postati viralan.
Sadržaj mora biti originalan, odnosno neće se nagrađivati videozapisi koji su već objavljivani na drugim platformama poput TikToka ili Instagrama. Prilikom najave novog fonda, iz YouTubea su naglasili kako su tijekom protekle tri godine isplatili više od 30 milijardi dolara kreatorima, umjetnicima i medijskim kompanijama, a s novim fondom žele postaviti temelje dugoročnog monetizacijskog modela za Shorts na YouTubeu. Prve isplate najavili su za nekoliko mjeseci te iz YouTubea naglašavaju kako će slušati reakcije korisnika i influencera kako bi poboljšali program zarade za sve koji koriste Shorts.
Izvor: TechCrunch, Zimo.hr