Novosti

Za njih nema krize: Toyota učetverostručila dobit u devet mjeseci

Automobilski div je priopćio da je u razdoblju od travnja do prosinca ostvario neto dobit od 648,2 milijarde jena, u odnosu na 162,5 milijardi jena koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine kada je na proizvođače automobila utjecao razoran potres i tsunami.

Automobilski div je priopćio da je u razdoblju od travnja do prosinca ostvario neto dobit od 648,2 milijarde jena, u odnosu na 162,5 milijardi jena koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine kada je na proizvođače automobila utjecao razoran potres i tsunami.

Japanski automobilski div Toyota izvijestio je u utorak da mu se neto dobit u devet mjeseci do prosinca učetverostručila i povisio je prognozu dobiti u cijeloj poslovnoj godini.

Takvi rezultati vodećeg svjetskog proizvođača vozila poduprti su prodajom u Europi, Sjedinjenim Državama i Aziji, ali i slabljenjem jena.

Toyota je priopćila da je u razdoblju od travnja do prosinca ostvarila neto dobit od 648,2 milijarde jena, u odnosu na 162,5 milijardi jena koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine kada je na proizvođače automobila utjecao razoran potres i tsunami.

Prihodi su u promatranom razdoblju poskočili 26 posto, na 16.200 milijardi jena.

Dobre rezultate pripisuju slabljenju jena i rezanju troškova. Ujedno su povisili prognozu za cijelu fiskalnu godinu koja završava krajem ožujka i sada očekuju operativnu dobit od 818,5 milijardi jena. U godini ranije iznosila je 117,1 milijardu jena.

Podignuta je i prognoza neto dobiti, na 860 milijardi jena, s ranije procijenjenih 780 milijardi jena, uz očekivane prihode od 21.800 milijardi jena.

Kompanija je na dobrom putu da u cijeloj poslovnoj godini dosegne 8,85 milijuna prodanih vozila, u odnosu na ranije prognoziranih 8,75 milijuna. Kao razlog navode snažniju potražnju u Sjevernoj Americi.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version