Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Za novo izdanje BalCannesa, regionalnog natjecanja kreativnosti, oformljen Stručni savjet s kreativcima diljem regije

Nakon prošloga izdanja, koje je velikom natjecanju kreativne industrije osim novoga izgleda donijelo i novi natjecateljski koncept, BalCannes nastavlja s razvojem u službi isticanja kreativnih potencijala regije.

Nakon prošloga izdanja, koje je velikom natjecanju kreativne industrije osim novoga izgleda donijelo i novi natjecateljski koncept, BalCannes nastavlja s razvojem u službi isticanja kreativnih potencijala regije. Ususret novoj sezoni, osnovan je Stručni savjet BalCannesa – savjetodavno tijelo koje će djelovati u fazi planiranja i organizacije natjecanja, a primarna će mu zadaća biti sudjelovanje u kontinuiranom usklađivanju BalCannesa s potrebama industrije i tržišta zemalja sudionica (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Sjeverna Makedonija, Slovenija i Srbija).

Sastav Stručnog savjeta natjecanja  formiratće predstavnici tri najbolje rangirane agencije u svakoj državi natjecateljici BalCannesa u tekućoj godini. U skladu sa sjajnim rezultatima u 2023. godini, sačinjavaju ga sljedeći članovi: Elena Bozhinova (IDEA Plus 360° Communications, NMK), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, HR), Damir Ciglar (Imago Ogilvy, HR), Jurica Ćorluka (Señor, HR), Ilinka Crvenkovska (New Moment New Ideas Company Skopje, NMK), Aleksandra Dilevska (Publicis Skopje, NMK), Sašo Dimitrievski (Pristop, SLO), Bojan Hadžihalilović (Fabrika Sarajevo, BIH), Đorđe Janković (FRIDAY FINALLY, SRB), Ejub Kučuk (MITA Group, BIH), Nataša Mitrović (Why Not, SRB), Haris Mujanović (Via Media, BIH), Marko Vičić (Futura DDB, SLO), Ivan Živković (Pioniri Communications, SRB), Dino Župančić (Agencija 101, SLO).

ČlanoviSavjeta uključit će se u razgovore o sljedećim temama: skupinama i kategorijama unutar natjecanja, vremenskom okviru, žiriranju, kao i drugim aktivnostima vezanima uz osmišljavanje i provedbu natjecanja.

„Ovi stručnjaci, koji su se dokazali najboljima u regiji, bit će dio ključnih faza planiranja i za 2024. godinu, kada će BalCannes ponovno ocrtati kreativni mozaik ovih prostora – i proslaviti samo najbolje, poručila je Jelena Fiškuš, članica Organizacijskoga odbora natjecanja.

Podsjetimo, ove se godine poznato regionalno natjecanje kreativnosti održalo prvi put na Danima komunikacija, a nakon proglašenja pobjednika na svečanoj rovinjskoj pozornici uslijedila je i objava BalCannes Reporta. Izvještaj pod nazivom BALCANNES MOZAIK KREATIVNOSTI obuhvatio je niz regionalnih ljestvica s podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regiji, ali i unutar natjecateljskih zemalja.

Više informacija, kao i detaljnije o otvaranju prijava za novo izdanje natjecanja – na kojemu će još jednom biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu i regiji pokazati kvalitetu vlastitih projekata – potražite na poveznici.


Pročitajte još:

Ekonomija

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Ekonomija

Ma kako sposobni bili jednostavno trebate djelatnike, ali i oni trebaju vas. S pravim timom možete stvoriti mrežu poslovnih veza s kojim ćete lude...

Financije

Postoji dobar način zaštite imovine u doba recesije pomoću kojeg se svatko može pripremiti na vrijeme te od recesije možda i zaraditi, tvrdi Josip...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.