Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Za uskrsne blagdane 10 posto više gostiju

Za predstojeće uskrsne blagdane domaće putničke agencije, očekuju oko 10 posto više stranih turista u domaćim, posebno jadranskim odredištima nego za iste blagdane prošle godine.

Za predstojeće uskrsne blagdane domaće putničke agencije, očekuju oko 10 posto više stranih turista u domaćim, posebno jadranskim odredištima nego za iste blagdane prošle godine.

Agencije su zadovoljne i prodajom aranžmana za hrvatska i inozemna odredišta domaćim turistima, doznaje se iz Udruge hrvatskih putničkih agencija i nekoliko agencija.

Očekivanja porasta dolazaka stranih turista agencije, kako ističu iz UHPA-e, temelje na prosječno 10 postotnom porastu prodaje aranžmana za te blagdane koja je ove godine krenula znatno ranije s obzirom da je i Uskrs ove godine oko tri tjedna prije nego je bio prošle godine.

Kada se tome pridodaju i školski proljetni praznici, koji su u Hrvatskoj ove godine nešto kraći nego prijašnji, i traju od 2. do 9. travnja odnosno od Cvjetnice do Uskrsnog ponedjeljka, agencije s razlogom u tim danima očekuju i povećan broj domaćih putovanja.

Najviše dolazaka stranih turista, kako kažu iz UHPA-e, može se očekivati sa tradicionalnih tržišta za hrvatski turizam Austrije, Italije, Slovenije, Njemačke i Mađarske, ali i iz Španjolske te Francuske.

Dodatni sadržaji

Za domaće turiste ističu da većinom traže aranžmane u Hrvatskoj, ali ima ih koji će te blagdane provesti u bližim inozemnim destinacijama, poput Italije i Slovenije, kao i onih koji su se odlučili za putovanja u daleka odredišta.

Cijene aranžmana u Hrvatskoj su prema saznanjima UHPA-e na razini prošlogodišnjih, a najviše se traže hoteli s wellnessom i dodatnim sadržajima te animacijama za djecu i mlade.

Slično napominju i iz pulske turističke agencije Uniline, koja ove godine bilježi gotovo 30 posto veću prodaju aranžmana za uskrsne blagdane, pri čemu se najviše traže odredišta na Jadranu, posebno u Istri i Opatiji. Ove godine u top destinacijama za Uskrs na Jadranu prvi put je i Primošten, a bilježe i veliki rast prodaje aranžmana za Mali Lošinj. Njihovi klijenti najviše traže aranžmane na bazi tri noćenja, od 6. do 9. travnja.

I iz adriatica.net Grupe potvrđuju veliko zanimanje stranih tržišta za Hrvatskom tijekom Uskrsa, dodajući da će tih dana preko njih prevladati grupe, najčešće na četverodnevnim turama i to najviše u Istri.

Daleke destinacije

Osim na Jadran i drugdje po Hrvatskoj, domaći će turisti i na proljetna putovanja u inozemstvo preko članice te Grupe Atlasa, i to najviše u Europi (Madrid), ali i u daleke destinacije poput Kine, Vijetnama, Kambodže, Meksika, Kube i Dubaia za što su, kako ističu iz te Grupe, najskuplji aranžmani rasprodani.

Dobre najave za Uskrs i prodaju bilježi i zagrebačka agencija Kompas koja, kako kažu, uz ostalo za te dane ima potvrđene čartere iz Španjolske.

Malo su sumnjičavi što se tiče dolazaka iz susjednih zemalja, Italije, Slovenija i Austrije, iz kojih se, kako kažu, očekuju dobre brojke ako bude lijepo vrijeme, ali ako za Uskrs padne kiša lako je moguće da čak i do 10 tisuća ljudi ipak ne dođe u Hrvatsku.

HINA


Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.