Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Za uskrsne blagdane 10 posto više gostiju

Za predstojeće uskrsne blagdane domaće putničke agencije, očekuju oko 10 posto više stranih turista u domaćim, posebno jadranskim odredištima nego za iste blagdane prošle godine.

Za predstojeće uskrsne blagdane domaće putničke agencije, očekuju oko 10 posto više stranih turista u domaćim, posebno jadranskim odredištima nego za iste blagdane prošle godine.

Agencije su zadovoljne i prodajom aranžmana za hrvatska i inozemna odredišta domaćim turistima, doznaje se iz Udruge hrvatskih putničkih agencija i nekoliko agencija.

Očekivanja porasta dolazaka stranih turista agencije, kako ističu iz UHPA-e, temelje na prosječno 10 postotnom porastu prodaje aranžmana za te blagdane koja je ove godine krenula znatno ranije s obzirom da je i Uskrs ove godine oko tri tjedna prije nego je bio prošle godine.

Kada se tome pridodaju i školski proljetni praznici, koji su u Hrvatskoj ove godine nešto kraći nego prijašnji, i traju od 2. do 9. travnja odnosno od Cvjetnice do Uskrsnog ponedjeljka, agencije s razlogom u tim danima očekuju i povećan broj domaćih putovanja.

Najviše dolazaka stranih turista, kako kažu iz UHPA-e, može se očekivati sa tradicionalnih tržišta za hrvatski turizam Austrije, Italije, Slovenije, Njemačke i Mađarske, ali i iz Španjolske te Francuske.

Dodatni sadržaji

Za domaće turiste ističu da većinom traže aranžmane u Hrvatskoj, ali ima ih koji će te blagdane provesti u bližim inozemnim destinacijama, poput Italije i Slovenije, kao i onih koji su se odlučili za putovanja u daleka odredišta.

Cijene aranžmana u Hrvatskoj su prema saznanjima UHPA-e na razini prošlogodišnjih, a najviše se traže hoteli s wellnessom i dodatnim sadržajima te animacijama za djecu i mlade.

Slično napominju i iz pulske turističke agencije Uniline, koja ove godine bilježi gotovo 30 posto veću prodaju aranžmana za uskrsne blagdane, pri čemu se najviše traže odredišta na Jadranu, posebno u Istri i Opatiji. Ove godine u top destinacijama za Uskrs na Jadranu prvi put je i Primošten, a bilježe i veliki rast prodaje aranžmana za Mali Lošinj. Njihovi klijenti najviše traže aranžmane na bazi tri noćenja, od 6. do 9. travnja.

I iz adriatica.net Grupe potvrđuju veliko zanimanje stranih tržišta za Hrvatskom tijekom Uskrsa, dodajući da će tih dana preko njih prevladati grupe, najčešće na četverodnevnim turama i to najviše u Istri.

Daleke destinacije

Osim na Jadran i drugdje po Hrvatskoj, domaći će turisti i na proljetna putovanja u inozemstvo preko članice te Grupe Atlasa, i to najviše u Europi (Madrid), ali i u daleke destinacije poput Kine, Vijetnama, Kambodže, Meksika, Kube i Dubaia za što su, kako ističu iz te Grupe, najskuplji aranžmani rasprodani.

Dobre najave za Uskrs i prodaju bilježi i zagrebačka agencija Kompas koja, kako kažu, uz ostalo za te dane ima potvrđene čartere iz Španjolske.

Malo su sumnjičavi što se tiče dolazaka iz susjednih zemalja, Italije, Slovenija i Austrije, iz kojih se, kako kažu, očekuju dobre brojke ako bude lijepo vrijeme, ali ako za Uskrs padne kiša lako je moguće da čak i do 10 tisuća ljudi ipak ne dođe u Hrvatsku.

HINA


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.