Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

 Za uspješnu prodaju potrebni su podatci, ali i empatija

Pametni uređaji zamijenit će prodavače u „komunikaciji“ s kupcem, kao i odluke u vezi s marketinškim i promotivnim kampanjama koje će biti ponuđene kupcu.

Najkasnije do 2030. 67 % komunikacije prilikom kupnje obavljat će se uz pomoć pametnih uređaja. Današnji kupci očekuju instantnu uslugu, ali i interakciju i empatiju koju dobivaju od prodavača. Za desetak godina prikupljanje podataka, analitika, machine learning i umjetna inteligencija to će im i omogućiti – pokazalo je veliko globalno istraživanje na temu: Kako će izgledati korisničko iskustvo u 2030. godini? istraživačke kuće Futurum Research, predstavljeno na konferenciji Analytics Experience 2019 kompanije SAS održanoj 21. – 23. listopada u Milanu.

Od svibnja 2019. godine anketirano je više od 4000 ljudi iz različitih sektora: potrošača, industrije i vlada trideset zemalja svijeta. Istraživanje je otkrilo da će 2030. godine doći do ogromnog pomaka u interakciji s kupcima. Pametni uređaji zamijenit će ljude i obavljati gotovo dvije trećine svih interakcija s kupcima, dok istovremeno kompanije strateški ulažu u napredne tehnologije, odnosno razvoj umjetne inteligencije, virtualne stvarnosti i upotrebu hologramskih projekcija prilikom reklamiranja i prodaje.

Pametni uređaji zamijenit će prodavače u „komunikaciji“ s kupcem, kao i odluke u vezi s marketinškim i promotivnim kampanjama koje će biti ponuđene kupcu. „Izazov za kompanije bit će u ravnoteži između vrijednosti koju ljudski kontakt donosi prilikom kupnje i instantnih rezultata koje kupci ili korisnici usluga očekuju. Podatci, analitika, machine learning i umjetna inteligencija omogućit će strojevima uspostavu ove ravnoteže na način koji zadovoljava klijente i povećava učinkovitost poduzeća“, rekao je Daniel Newman, glavni analitičar i osnivač Futurum Researcha.

Gotovo 80 % ispitanih kompanija vjeruje da je potrošačima neugodno obavljanje kupnje samo uz pomoć tehnologije bez asistencije prodavača, dok zapravo samo 35 % kupaca to i priznaje. Nelagodu možemo vidjeti na primjeru redova u supermarketima koji su i dalje znatno duži na blagajnama gdje imamo prodavača nego na onima koje su namijenjene za samouslugu i samostalno plaćanje. Međutim, kompanije vjeruju da će sve više kupaca prigrliti nove tehnologije, a istraživanje to i dokazuje. Čak 80 % ispitanih potrošača izjasnilo se da bi voljelo da im proizvod bude isporučen dronom ili autonomnim vozilom, 81 % kaže da očekuju interakciju s chatbotovima, 78 % očekuje da će koristiti virtualnu stvarnost da bi vidjeli kako će neki proizvod izgledati (poput toga kako komad namještaja može izgledati u kući). Također, 78 % smatra da će kontrolirati druge uređaje svojim pametnim uređajima, 56 % njih očekuje da će do 2025. godine uz pomoć virtualne stvarnosti „posjetiti“ udaljene lokacije i zabaviti se, a 8 od 10 korisnika misli da će pomoću pametnih aplikacija kao što su Google Home, Amazon Alexa itd. kupovati online ili kontrolirati „pametnu“ kuću.

 Budućnost potrošačkog iskustva bit će u velikoj mjeri oblikovana tehnologijama koje evoluiraju

Rezultati studije pokazuju da 62 % brendova ulaže u virtualnog AI asistenta, uz obrazloženje da im to može pomoći u kreiranju strategija i odnosu s kupcima. Još 58 % ulaže u inteligenciju jer smatraju da je to dobro interno sredstvo u okviru marketinga i prodaje. U izmijenjenu i virtualnu stvarnost (AR / VR) ulaže čak 54 % brendova kako bi potrošačima pomogli omogućiti prikaz proizvoda ili usluge koju im nude. Studija je također otkrila da 83 % brendova ulaže ili planira ulaganje u holografske projekcije za reklamiranje koje će se koristiti u prodavaonicama, interaktivnim igricama i na javnim događajima. Kada se govori o tehnologijama koje su veoma važne za lojalnost kupaca, prve su tri: mobilne aplikacije, brz pristup i mogućnost naručivanja putem smart home sustava upravljanja domaćinstvom.

Možda je najveći izazov za brendove danas sposobnost da se svlada jaz nepovjerenja koji postoji između brendova i potrošača i čak se 59 % brendova slaže da je zaštita podataka o klijentima najvažniji čimbenik u osiguravanju jakog potrošačkog iskustva. Nažalost, samo 54 % ​​potrošača vjeruje da robne marke štite privatnost podataka, dok 73 % potrošača vjeruje da je korištenje njihovih osobnih podataka „izvan kontrole“. „Dok potrošači i dalje koriste tehnologiju zahvaljujući kojoj drugi imaju uvid u njihovu privatnost, oni imaju dvostruka očekivanja od kompanija: shvatite me kao pojedinca i zaštitite moju privatnost. U tome leži prilika za postizanje ravnoteže prilikom stvaranja korisničkih iskustava“, smatra Wilson Raj, globalni direktor SAS Customer Intelligencea.

 

Za više informacija posjetite www.sas.com/experience2030.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.