Uncategorized

Zabranjeno reklamiranje piva kao generatora seksualne uspješnosti

Predstavnici Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore (HGK) danas su potpisali novo izdanje Kodeksa odgovornog marketinškoga komuniciranja. Kodeksom se po riječima predsjednika Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK Pere Ivankovića, želi spriječiti promoviranje neodgovorne uporabe alkohola te pomoći oblikovanju učinkovitih i privlačnih marketinških komunikacija i kampanja.

Predstavnici Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore (HGK) danas su potpisali novo izdanje Kodeksa odgovornog marketinškoga komuniciranja. Kodeksom se po riječima predsjednika Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK Pere Ivankovića, želi spriječiti promoviranje neodgovorne uporabe alkohola te pomoći oblikovanju učinkovitih i privlačnih marketinških komunikacija i kampanja.

Potpisnici novog kodeksa (prvi je potpisan 2005. godine), izrađenog prema smjernicama Europskog udruženja pivara The Brewers of Europe, su predstavnici sedam hrvatskih pivovara. One se obvezuju na poslovanje u skladu s visokim etičkim standardima marketinške komunikacije, uz poštivanje važećih hrvatskih zakona i kodeksa u oglašavanju alkoholnih pića.

Cilj je utjecati na promicanje kulture odgovornog marketinškog komuniciranja i konzumiranja alkohola odnosno piva.

Kodeksom se po riječima predsjednika Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK Pere Ivankovića, želi spriječiti promoviranje neodgovorne uporabe alkohola te pomoći oblikovanju učinkovitih i privlačnih marketinških komunikacija i kampanja.

Zabranjuje se…

U novom kodeksu, primjerice, kaže se kako se reklamne poruke o pivu ne smiju upućivati maloljetnicima niti prikazivati maloljetnike kako konzumiraju pivo.

Zabranjuju se povezivanje konzumiranja piva s vožnjom, a reklamne poruke o pivu ne smiju povezivati ni njegovo konzumiranje s operacijama potencijalno opasnih strojeva ili s izvedbama potencijalno pogibeljnih aktivnosti.

Isto tako, reklamne poruke ne smiju pivu pripisivati svojstva sprječavanja, tretiranja ili liječenje bolesti niti upućivati na takva svojstva te ne smiju stvarati zbrku glede prirode i jakosti piva.

Kodeks propisuje i kako reklamne poruke o pivu ne smiju stvarati dojam da pijenje piva povećava mentalne sposobnosti ili fizičke aktivnosti, npr. pri bavljenju sportom kao ni stvarati dojam da konzumiranje piva povećava društveni ili seksualni uspjeh.

U odnosu na prijašnje izdanje kodeksa ojačana je pozicija Odbora za pritužbe čije odluke su sada konačne, bez mogućnosti žalbe, a u slučaju nepravilnosti u marketinškom komuniciranju pritužbu mogu podnijeti pojedinci i pravne osobe putem poveznice na internetskim stranicama HGK.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version