Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Zagreb nominiran za najbolju europsku destinaciju u 2014.

Portal European Best Destinations nominirao je Zagreb među 20 europskih gradova za najbolju europsku destinaciju u ovoj godini, a glasovanje za taj prestižni naslov, koji se smatra i sinonimom europske izvrsnosti, otvoreno je do 12. veljače na internetskoj stranici portala (www.europeanbestdestinations.org).

Portal European Best Destinations nominirao je Zagreb među 20 europskih gradova za najbolju europsku destinaciju u ovoj godini, a glasovanje za taj prestižni naslov, koji se smatra i sinonimom europske izvrsnosti, otvoreno je do 12. veljače na internetskoj stranici portala (www.europeanbestdestinations.org).

Kako su danas izvijestili iz Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), uz Zagreb, nominirani su i Amsterdam, Beč, Berlin, Barcelona, Bergen, Budimpešta, Cannes, Glasgow, Cipar, London, Madeira, Madrid, Milano, Porto, Pariz, Prag, Rim, Stockholm i Ženeva.

Te su destinacije, po objašnjenju portala European Best Destinations, odabrane temeljem podataka Eurostata i prema ocjeni stručnog suda organizatora.

European Best Destinations je europska neprofitna organizacija sa sjedištem u Bruxellesu, osnovana s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi.

U partnerstvu s turističkim uredima angažirana je na promicanju boljeg razumijevanja bogatstva, raznolikosti i kvalitete među destinacijama u Europi, ali i njezina promoviranja kao najvažnije destinacije u svijetu.

Organizacijom ovog natjecanja u kojem glasači elektronskim putem biraju najbolje potiče se izvrsnost, a dobitnicima podiže imidž pa te destinacije privlače znatno više gostiju.

Iz TZGZ-a podsjećaju da je Zagreb od 2008. do danas bilježio stalni porast turističkih noćenja, odnosno 2008. ih je bilo 1,14 milijuna, a prošle godine 1,4 milijuna. Operativni marketinški plan turizma grada Zagreba 2011.-2016., koji je izradila tvrtka Horwath HTL, procijenio je da će tu brojku Zagreb ostvariti 2015., što znači da je ostvarena čak dvije godine ranije od predviđanja.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.