Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Zagrebački turizam konstantno raste ali prostor za poboljšanje ponude je golem

Turizam u Zagrebu je u uzlaznoj fazi što pokazuju i podaci o rastu turističkih dolazaka i noćenja ove i zadnjih nekoliko godina, ali postoji još puno potencijala koji jačom suradnjom gradskog turističkog gospodarstva može turizmu i cijelom gradu donijeti još bolje rezultate i veće prihode. Novom će uzletu turizma u glavnom hrvatskom gradu pridonijeti i novi kongresni centar koji će se, kako je kazao Milan Bandić, ‘isprojektirati’ do kraja ove godine u suradnji sa strateškim partnerom čije ime nije naveo.

Turizam u Zagrebu je u uzlaznoj fazi što pokazuju i podaci o rastu turističkih dolazaka i noćenja ove i zadnjih nekoliko godina, ali postoji još puno potencijala koji jačom suradnjom gradskog turističkog gospodarstva može turizmu i cijelom gradu donijeti još bolje rezultate i veće prihode. Novom će uzletu turizma u glavnom hrvatskom gradu pridonijeti i novi kongresni centar koji će se, kako je kazao Milan Bandić, 'isprojektirati' do kraja ove godine u suradnji sa strateškim partnerom čije ime nije naveo.

Istaknuo je to među ostalim zagrebački gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) Milan Bandić na današnjem susretu zagrebačkih hotelijera, agencija, ugostitelja i drugih turističkih djelatnika s predstavnicima gradske turističke zajednice u Hotelu Westin.

Zagreb tijekom cijele godine ima brojna događanja koja mogu biti motiv dolaska turista, rekao je Bandić naglašavajući i dobru prometnu dostupnost koja će se još poboljšati skorim proširenjem zagrebačke Zračne luke.

Novom će uzletu turizma u glavnom hrvatskom gradu pridonijeti i novi kongresni centar koji će se, kako je kazao Bandić, ‘isprojektirati’ do kraja ove godine u suradnji sa strateškim partnerom čije ime nije naveo.

Dalje pomake očekuje i s novim uredom za turizam u sklopu Gradskog poglavarstva čije se otvaranje priprema.

Davno prestala prodaja kreveta i tanjura

Istaknuvši sve veću potrebu za umrežavanjem informacija i jačanju napora svih u zagrebačkoj turističkoj industriji u prodaji doživljaja, direktorica TZGZ-a Amelia Tomašević pozvala je na svojevrsnu ‘mobilizaciju’ za unapređenje turističkog proizvoda u Zagrebu.

U turizmu je ‘davno prestala prodaja kreveta i tanjura’ i sada se traži i prodaje doživljaj, kazala je i poručila da brojne aktivnosti Turističke zajednice kao i sve atraktivniju kulturno-zabavno-sportsku i drugu ponudu u Zagrebu treba iskoristiti.

A to uz ponudu 45 hotela, oko 2.200 turističkih kreveta, oko 6.000 zaposlenih u turizmu i ugostiteljstvu Zagreba ne bi smjelo biti teško, pogotovo ne na recepcijama hotela u kojima turisti najviše odsjedaju i gdje prvo i traže informacije, smatra Tomašević.

Predstavljen Operativni marketinški plan

Na današnjem susretu predstavljen je i Operativni marketinški plan turizma grada Zagreba 2011.-2016. koji je za TZGZ izradila tvrtka Horwath Consulting i po kojem bi se do 2016. broj noćenja mogao povećati za blizu 500 tisuća, na oko 1,5 milijuna. Uvjeti za to su među ostalim brendiranje destinacije Zagreba, poboljšanje marketinških aktivnosti i općenito turističkog imidža grada.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.